Garn i posten og nytt på pinnene

 

ENDELIG, ja eg sier endelig, for det er år og dag siden de deilige Ibenholt pinnene mine har vært i jobb! Ahaa de passet perfekt sammen med dette myke Teddygarnet! Mye mulig du husker hva dette skal bli? Det var på lørdag eg fant Denne Bunny`n og garnet ble bestilt samtidig som eg printet ut oppskriften…Ble ganske så forelsket ja ♥ Utrolig mykt! Kommer til å bli tidenes kosebunny, det kan eg si! Oppskriften? Slettes ikke vanskelig
og intet problem – Veldig oversiktelig og enkel å følge.

 

 

 

 

Garnet var heller ikke så dyrt, etter hva eg leste meg frem til trenger eg ca 4 nøster –
Kjøpte det her inne hos Garnius 🙂

 

 

 

 

Er ca halvveis på hodet, tja…eg bør kunne komme i mål med denne i løpet av uka,
vil eg tro...Spørs hva annet som dukker opp *ler*

Se der ja…jaggu ble det litt over 4 t søvn i natt…Dvs eg var våken da Amira ringte 06:50! Eg hadde da ligget
å fundert på om Dib hadde stått opp….Han skulle nemlig til Oslo med et av morgenflyene og Amira og de var på vei ut hit for å hente han…Vel, eg spratt (overdrevet!) ut av seng og kom meg på beina, ganske så riktig
Der lå han å sov da vettu…Unnskyldningen får være at han er syk og har feber – Tror ikkje han våknet før han
sto i dusjen, men han kom seg ut dørene i siste liten og nå sitter de nok på flyet, da kan han ta seg en liten blund om det er behov for det 🙂 Eg? Vel…eg funker dårlig når det er manko på nattesøvn, men eg skal gjør mitt for
å komme meg ut dørene om en time og halvannen, er jo tur på Byhaugen i dag –
Håper ikkje det blir så mye skråninger…

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Blir helt sikkert bra. Har prøvd meg å slikt garn en gang og aldri mer. Synes det var håpløst å se maskene. Husker ikke helt hva jeg lagde , bortsett at det var kosedyr til barnebarn. Har jo blitt en del, men har er det garnet jeg husker best. Spent på resultatet når uken er omme.

Siste innlegg