Gaver i siste liten? – 2 Flotte Norske strikkeoppskrifter

Designet av Knitting for Sif

 

Selv om det fortsatt er mange dager igjen til julen ringes inn begynner det så smått å bli liten tid til å strikke så veldig mye, men disse 2 oppskriftene duger til gaver i siste liten 🙂 En lettstrikket langlue og en god hals kan man så vitterlig bruke hele vinteren og siden snøen er i anmarsj er det bare å få gang! Himmelen var skummel mørk her i ettermiddag, men eg har ikkje sett noe til snøen ennå! Litt tidlig, kan komme lille julaften syns eg 🙂

 

SIFS CHRISTMAS HAT
Bildet over
Fra størrelse 4 mnd til Voksen
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Knitting for Sif

 

En hals strikket i deilig myk merino er en drøm for alle som syns ull stikker på halsen 🙂

 

TWISTED NECK
Fra størrelse 2 år til Voksen
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *


Hvis du har vært innom Snapchat`n min i dag har du fått med deg hvordan eg har styrt og herjet heeele dagen! Var ikkje bare bare, det er 2 år siden eg pyntet stua skikkelig, i fjor utgikk vettu pga riving etter vannlekasje! Når eg surret rundt følte eg ikkje eg fikk til noe! Uten om bokhyllene som mangler siden sist så var det da eg sto med de små lyslenkene at det gikk opp for meg: Før hadde me jo 2 digre speil på 2 av veggene! På de speila pleide eg jo å henge diverse som f.eks 3 nisseluer OG lyslenker! Vel, det passet jo fint at Ali kjøpte disse glassvasene
i sommer for nå fikk me 2 lamper 🙂

Ellers er det ganske rydde og OK i stua nå, men det er NOE som mangler!?! Uansett, i morgen må eg få i hus hvite og røde kubbelys ♥ De innrøykte nissene henger til tørk og etter å ha vaske alle i maskinen med SOAK kan eg ikkje si eg kjenner noe røykelukt! Takk for mange tips ang nisser og duker, men som eg skrev i det forrige innlegget har me ingen fryser som har plass til ulla 🙂 Hvorfor ligger ute på Snapchat 🙂 ALT var innom vaskemaskinen før det kom inn i stua i dag og de store tingene i “glass” har eg også vasket så nå kan eg si meg ganske godt fornøyd 🙂 Planen er å få alt ferdig i morgen, men helgekosen må også i hus så hvordan med løser alt får eg se i morgen! Nå er det kwell og eg trenger masse lading så beina er høyt allerede 🙂

 

 

LAG DEN EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Halvveis ødelagt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg