Gi en gave av GULL! -Strikkeoppskrift

Designet av Joji Locatelli

 

Et strikkeprosjekt trenger slettes ikkje vært stort og avansert for å bli lekkert og flott! Neida, et enkelt sjal som de fleste klarer å strikke som du avslutter med en lekker kant i en herlig kontrast, vel – Vanskeligere trenger det ikkje være ♥ Dessuten er jo riller noe av det fineste eg vet, så ja, eg falt jo pladask eg vettu. Det pleier eg stort sett alltid gjøre når det kommer noe nytt av Joji sine strikkepinner.

 

 

Designet av Joji Locatelli

 

Whenever you feel like knitting something mindless, for gifting or for yourself… This little shawl is just what you’ll need. An easy, plain garter stitch body will be your companion for long nights of TV knitting, and the fun part comes at the end, with a gorgeous elaborate border in a contrasting color.
– Joji Locatelli

 

 

 

Designet av Joji Locatelli

 

Når eg skal strikke noe enkelt pleier eg som regel spandere et garn som er litt extra! Gjerne en hespe eg har hatt liggende lenge å ventet på noe spesielt, dette sjalet er et slikt prosjekt 🙂 Har en del hesper som har ligget
å modnet noen år, men en etter en blir de tatt i bruk og kanskje eg rett og slett må inn å finne meg en som passer nå? Ja, for det er en selvfølge at dette sjalet seiler inn på toppen av min To-Do Liste ♥

 

 

AGE OF GOLD
Bildene over
170 cm X 66 cm
20% nå første uka i juli

 

 

 

* * * *

 

 

I dag føler eg meg litt TOM, ja litt Kreativt tom om eg kan si det sånn 🙂 De siste dagene har eg holdt på med et prosjekt eg virkelig har koset meg med og eg har vært så spent på dette! Eg slappet litt av da eg skjønte at begge ungene, ja t.o.m Ali likte det eg laget! De er jo tross alt mine største kritikere og er ikkje redde for å si fra om de ikkje syns noe om det! Spenningen var derfor ganske stor da eg publiserte prosjektet i går, ja for selv om me her hjemme likte det godt kunne det fort bare ha floppet ute i den store verden *ler* Men det var som om det meste bare eksploderte og til slutt måtte eg bare logge av og klappe igjen Pc, ja for visst ikkje hadde eg ikkje lagt meg ennå hehe Det er kjempegøy når så mange virkelig liker det man har laget og det renner inn over alt med spørsmål om hva og hvordan. Hvis du gikk glipp av det *humrer* kan du ta en titt HER og fortell meg gjerne hva du syns 🙂 Å nei, ingen blir slettet eller blokkert om de ikkje liker det, eg er ikkje DEN type blogger for å si det sånn. Eg er voksen nok til å skjønne at me kan ikkje alle like det samme.

Så ja, eg vet ikkje helt hvor eg skal starte i dag? Etter at eg har brettet 2 stativ med klær skal eg rydde spisebordet. Det blir nesten som å rydde i den kreative hjernehalvdelen, bare på den måten kan eg komme opp med nye ideèr på hva eg kan lage nå! I hobbyverden er det jo ikkje sååå lenge til jul og eg har en del ideèr rundt det temaet.
Ja, for me som liker å lage juleting vet at det i grunnen er for sent å starte med det i desember. Det samme gjelder jo om me skal strikke julegaver. ALT for sent (stort sett) når julebrusen er på plass.

Ute er det 14 gr, overskyet og det er i grunnen meldt regn helt frem til tirsdag i neste uke….Liker da slettes ikkje denne utviklingen…Kan blir skralt med grønnsaker fremover da! Anyway!
Hva skal nå du bruke denne fine dagen til?

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg