Mitt Stiligste prosjekt!!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Dette er noe av det GØYESTE eg har laget på mange år!! Fy fasan så stilig og det kommer vel ikkje som en bombe at eg vil har flere…..Ja, flere KRAKKER vel!! Kan man ha for mange tro? Hmm den på bildet skal pryde kjøkkenet og så kan eg jo ha en på badet (Legge håndklær på) etter hvert en på vaskerommet, ja og soverommet passet jo også fint – Tja, kan sette en på lilledoen også, et sted må jo dorullene stå 🙂 Jadda, sette en krakk
i hvert eneste rom, ikkje det? Hekkan!! Dette kan jo bli en knakande flott julegave til noen, ja som trenger en krakk! Ikkje fortell meg at det ikkje var en glimrende idé!?

 

 

 

 

Det kan eg jo si nå når eg ser resultatet (humrer) Men, eg var veldig skeptisk da eg startet! Marimekko blomstene er jo en ting, de har i grunnen alltid vært noe eg har likt, men fargene er overhodet ikkje mine!! Noen ganger kan det vært godt å bare gå stikk motsatt av det man pleier. Alle de andre her i heimen liker denne type farger
godt og ungene syns prosjektet mitt ble kjempeflott ♥

Eg har hatt det kjempegøy hele helga med å perle begge platene,
det tok bare litt tid fordi eg koset meg sånn:)

 

 

 

Nå skal eg ikkje ta æren for alt dette!! Nei nei, ideén har eg hentet på BLOGGEN til Anja Takacs. Hun har nemligen laget en lik krakk og Tusen Takk til henne som lager så mye fint! Selve designet på mine perleplater er mitt da, det er ikkje noe hokus pokus å perle en Marimekko blomst, du kan i tilfellet bare se på en serviett om så var. Krakken kan du kjøpe på Ikea (Kr 249,-) Min var svart da eg kjøpte den og den kan ikkje stå ute i følge infoen som var klistret på den. Vil du ha en krakk til å bruke ute kjøper du den som er
i natur og maler den selv slik som Anja gjorde 🙂

 

 

 

 

Her har du mitt mønster og vil du perle det er det bare å telle – Så enkelt er det faktisk 🙂 Alt av perler, lim, perlebrett, ja det finner du hos RITO GARN & HOBBY ♥ Alt eg perler er i Hama Midi. De ferdige perlebrettene
lå i press etter stryking helt til de var skikkelig kalde og eg limet de på med limpistol 🙂

Spørsmålet nå er: Hva eg skal perle etter dette liksom? Tja, eg kjøpte også et stort serveringsbrett som eg skal trylle litt på, men eg har tenkt å male det først så det få vente litte granne 🙂 Kanskje eg skal ta å perle litt Liverpool effekter? Det kan jo også bli veldig kjekt 🙂 Må bare si det, har du ikkje prøvd deg på Hama Perler før, vel….eg syns du skal lage deg en krakk eg…Bare nevner det! Eg skal sette meg å strikke litt mens
eg tenker ut de neste prosjektene mine 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Kjempefornøyd Vibbedille 🙂 

23 kommentarer

Siste innlegg