Gi en Julegave med mening

 

Det er ingen tvil om at me går en tid i møte som er vanskelig for mange og ikkje minst på flere forskjellige plan.
For å ta en grov fordeling så har man jo de som ikkje har råd til å kjøpe julegaver og så har me de som ikkje aner hva de skal kjøpe – Et luksusproblem i denne settingen...Sannheten er jo at de fleste har det de trenger og ingen er interessert i mer skapfyll og da syns eg at forbruksgaver, spiselige gaver
og ikkje minst gaver med mening er helt genialt!

I år har eg lagt igjen litt penger hos Kirkens Bymisjon og til gjengjeld har eg fått i hus noe eg syns er flotte gaver! Kjøpte noen av av disse og av disse + til meg selv så klart! Armbåndene er preget med teksten:
“Ingen er bare det du ser”

 

 

 

 

Så ja, da vil eg jo absolutt anbefale deg å ta en titt i Kirkens Bymisjon sin NETTBUTIKK – Der er det mye forskjellig som mennesker i en vanskelig situasjon har laget. Virkelig flotte ting alt sammen ♥ Ved å kjøpe julegaver der gir du sååå mye mer enn akkurat den gaven du velger å kjøpe 😀

 

Her på bloggen kan du også finne fine ting som er for salg, inntektene av dette skal gå til å kjøpe varme klær/tilbehør som eg skal levere inn til Kirkens Bymisjon her i Stavanger. Akkurat nå er det…

 

 

 

…på kontoen og eg dobler beløpet når eg avslutter for
å gå å handle det som trengs 🙂

I dag er eg så sliiiten at eg tror eg skal ta meg ei tidlig natt! Ut døren halv 10 i morges, ut på tur, hjem og skifte for så å kjøre til Amira og hjelpe med en del der hjemme før eg kom hjem her i kveld…trøtt som en strømpe…
I morgen er det fridag (Må handle litt da…) Lørdag er det strikkefestival
og da tror eg jaggu meg at søndagen også blir en hvilkedag! *ler*

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg