GI MEG SKRYT! – Før og etter bilder

 

Du som er fast leser av bloggen min har sett mangen slike bilder av vaskerommet vårt….Det har vært en tragedien lenge.…veldig lenge! Nå var det ikkje så gale som dette da eg virkelig ga jernet i går, eg hadde på forhånd fått vasket det meste av klær. Står fortsatt 2 stativer til tørk i gangen. Men altså: Vaskerommet er jo rommet hvor me vasker klær, vårt er også blitt brukt til…ALT! Alt som egentlig skal i garasjen har en tendens til å havne her først,
og da blir det gjerne stående i år og dag. Men ok, i dag etter handlerunden for mor mi
og min egen tur på Ikea var eg klar igjen.

Eg bare gikk inn og kastet ut alt, og da mener eg alt! Ali prøvde mer en EN gang å stoppe meg fra alt eg trødde ned i sekker. “Jammen jammen, eg tenkte eg skulle bruke den til bla…bla…bla” – Komme ikkje på tale, den har nå stått her siden sommeren`18, altså 4 år! Nå hive eg det! – Eg bare lempet ALT utenfor inngangen, fylte opp lille gangen med sekker. Det gikk i et forykende tempo så til slutt gikk Ali å hentet Dib og de begynte å bære MoHaaa Det meste kom seg ned i garasjen, og det neste nå er å få det inn i Dib sin bil og ut til Gjenvinninga 😀

Da var det bare å vaske. Fikk også klippet ned alle klesnorene under hylla inderst til veggen –
har ALDRI tørket klær der, de snorene ble mer brukt som ei hylle.

Drømmen er jo et vaskerom med skaper og benk, ikkje minst vil eg har svart vaskerom med fin belysning, meeen det får bli når mor mi vinner i lotto. Nå er det i det minste rent og ryddig – Godt fornøyd med det:

 

 

 


En annen ting er de der lysrøra i taket; Håpløst å ta bilder!
(Planen er å tømme hylle på vekken bak der, må bare vurdere hvor det skal hen…kast..eller på lagring hehe)

 

 

 


Disse dunkene kjøpte eg på Ikea i dag 🙂 49 kr pr stk!! Det er billig det!

 

 


Denne hylla var smekkfull av det meste…

 

 

 


Disse boksene fikk me av Amira, hun hadde kjøpt en haug, men trengte ikkje alle.
Her er det plass til pant, glass og metall + en dunk til fuktige håndklær og kluter

Selv om det overhodet ikkje er et vakkert vaskerom er eg meget godt fornøyd, det gjenstår bare å se hvor lenge det får blir sånn!? Ali sitt oppdrag er å bestemme skjebnen til strykebrettet og støvsugeren….! Eg vil egentlig ikkje ha noen av delen, eller jo….men eg vil ha nytt! Sånn er det med den saken!
Nå skal eg kose meg med deilig Boba 😀

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

12 kommentarer
    1. Du har vært veldig flink! Jeg så en av deinterørbloggerne spratmale vaskemaskin. Stine Skoli tror jeg. Spraymal vaskemaskin og mal veggene svarte..

      1. Ja eg så det eg også, men DET gidder eg ikkje hehe Med 2 unger og 1 svigersønn i Elkjøp skal det nok bli en ordning med svart maskin om eg må ha en ny med tiden 😀

    2. Du verden for en jobb 👍 Klapp dæ sjøl på skuldra og skryt vilt og hemningsløst!! 👏👏 Det fortjener du 🙏
      Ha en fortsatt finfin kveld 🤗

    3. Så flink du har vært 👏🏻👏🏻👏🏻🤩 nå er den værste jobben gjort 😃 nå må du bare få maling i hus og svosj svosj så har du fått svarte vegger og 😁
      Eg gjorde nesten det samme sist uke mn på et bad fra -73 som VAR rosa og beige 🙈🙈 nåååå måtte eg bare gjør noe 😂😂😂

    4. Som æij sku ha gjort det sjøl. Du kan godt klappe deg på skuldra.

    5. Ååå så,fint det ble. Så flittig du er…. Jeg tror jeg ble litt inspirert 🙂

    6. Godt jobba👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Du må gjerne komme til meg også😅

Siste innlegg