Gikk på trynet – TRENGER en skikkelig Kosegenser! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Nina Ruth

 

ALTSÅ!! Se på den da!?! O M G ! Dette er en KOSEgenser rett i mi gate, uten tvil what so ever! GI MEG DEN med en gang liksom! ♥ Fargen som på bildet er dessuten også helt perfekt! Sånn sett er det jo greit med de lave temperaturen me har om dagen, ja, for da er det ingen som reagerer om me pakker oss inn i ull 🙂 Drømmegenser, det er DET det er ♥

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Deilig og akkurat passe for stor til at det bare er deilig, strikkes i Vamsegarn PT3 fra Rauma. Har strikket en jakke i det for noen år siden og ja, etter hva eg husker er det godt og mykt. Har ennå noen limefarga nøster igjen på hyllene mine. Du? Dette er jo den perfekte genseren til å pakke seg inn i rundt St.Hans bålet! Deilig deilig!

 

RILLERUTH-GENSEREN
Bildene over
Fra 120 cm til 160 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Men altså! FOR en dag!! Amira og eg kjørte jo å henta mor mi og turen gikk til Kilden og mor mi fikk virkelig shoppet! Hun var så fornøyd at det var en fryd og me koset oss. Det tok ca 2 t
og vel hjemme igjen krøp hun under teppet på sofaen.

Eg durte hjem med planer i hodet om å stikke å ta helgehandelen i samme slengen. Ali var nemlig ikkje helt i form så eg ville bare gå alene. Rett før eg skulle gå sto Ali å fjolla med meg her på gulvet, eg lo, tok et steg bakover, snudde meg og gikk RETT i den digre Elipsemaskinen, prøvde tydeligvis å trø over den i det eg kjenner at eg fyker! Jadda, her ramler man ikkje lett og elegant, neida, her skal nesten 90 kg opp av gulvet og eg brake i gulvet på andre siden med både hode og knærene først, eg sklir bort over gulvet, klarer å snu hodet da eg ser at eg på vei rett i den marmorsøylen, smeller bakhodet i den og skulderen/ryggen knuser den store keramikkkrukka! Det var i grunnen mye å brøle av, men tårene trillet mest over lillefingeren som ble klemt under det ene kneet der eg føk over gulvet. Det var da voldsomt for å si det sånn!

Tja, du kan trygt si eg var skambanket! Ali ba meg sette meg ned, men av erfaring så vet eg at DA kjenner eg jo alt så mye bedre så eg vasket fjeset, tok på meg skoene og bare gikk, ut å handle! Underveis kjente eg jo at knærene begynte å bli stive, men eg fikk da hele helgehandelen i bilen, hjem til mor mi med hennes og så hjem her. Pakket ut, fikk det på plass og så dalte eg ned i stolen her mens eg trakk ned buksa samtidig! JEPP! Der var de vettu, 2 stk doble kneskåler! Ingen hull, ingen sår, bare helt blå og veldig veldig hovne. Jaja sånn kan det gå, derfor passet det så fint at da me tidliger i dag var på KIlden fikk eg gave av mor mi vettu….

 

 

 

….Me var også innom Cubus for å bytte noe og DER hadde de fått de nye “Kosedressene” i fine vårfarger! Fargen på bildet over er feil (bildet under er rett) Så ja, da kunne eg bare gå i dusjen å pleie mine blåmerker og kle meg i deilig nye koseklær 🙂 Etter å ha hørt på skrytet til Morten Hegseth noen uker nå når det gjelder “Glød” serien til Sophie Elise bare måtte eg ta med meg denne lille 🙂 3 dråper i hånden sammen med litt ansiktskrem så skal man bli så fresh og fin i ansiktet 🙂 Tja, får vente å se i morgen 🙂

 

 


Nå har eg benket meg i go`stolen med litt kos og har planer om Lost og strikketøy. Tror kanskje det kan være litt lurt å sitte med beina litt høyt. Eg ser jo nå at det HADDE vært lurt å lagt på is rett etter eg gikk på trynet,
men men. Det går nok bra!

Ååå denne kvelden skal nytes!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei ganske så forslått Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Du verden!! Du må ta det rolig, men kanskje også viktg å være i forsiktig bevegelse slik at du ikke stivner helt. Håper du får ei god natts søvn. God bedring!

    2. Uff da, dette var litt av et fall <3 Håper det går bra i morgen også…Så du ikke er helt stiv! Sånne svære maskiner er bare i veien…God bedring…

    3. Huff huff! De fleste hjemmeulykker skjer jo i hjemmet 😂😂😂
      Du står han nok av selv om det gjør vondt noen dager. Krysser fingrene for at det ikke blir noe langvarig trøbbel. Du har nok, synes jeg.

      Ha en superflott lørdag og 17 mai!!

      Her i nord har vi utsatt mai til neste år.😂😂

Siste innlegg