GIVE AWAY – Fordi det er gøy!

Reklame | Rito Hobby

 

Bare for å ta litt info først: Eg har merket innlegget “Reklame” fordi en del av produktene har eg fått fra Rito Hobby, de er altså mine, men bare for at innboksene mine ikkje skal fylles både her og der. Rito har ikkje bedt om denne Give Away`n, eg har laget den helt av meg selv (Tenk det du hehe)

Ok, da fortsetter eg…

Det beste med denne årstiden (altså høsten..) er all innekosen me kan bedrive. Me sitter omtrent alle
å “kokkelerer” med hobbyene våre fremover mot jul – Den beste årstiden spør du meg 🙂 Eg fant frem 2 poser (Halloweenposen er laget av meg) og fylt de opp med go`saker, litt sånn diverse som kan være gøy å bruke til
å lage noe- Hva vet eg ikkje, du gjør som du vil 🙂 Eg har brukt ALT på bildene til å “kokkelerer” litt på mitt Hobbyrom og mer blir det nok.

 

 

 

 

Det er nesten som 2 forundringsposer ser du, litt av hvert som kan brukes sammen eller hver for seg. Hva du vil lage, evn strikke, hekle ja det finner du ut av. På bloggen min kan du få ideér til det meste 😀

Ok, hva må du gjøre for å ha muligheten til å få alt dette i posten? Ja, dessverre, denne gangen er det kun 1 premie, men det blir nok flere muligheter frem mot jul (Du kjenner jo meg)

 

For det første må du kommentere her på dette innleggen (På bloggen altså).
Kommentarer på Facebook blir ikkje regnet med. Sånn er det og sånn må det bli.

 

Hva eg lurer på?
Fortell meg gjerne hva du syns er best med Høsten? Hva liker du å gjøre? Er du flink å ta naturen med deg inn og bruke den for alt det er verdt? Sånne ting elsker eg å høre om da eg så smått har begynt å lage litt selv – Veldig spennende faktisk! Denne høsten har eg f.eks mange krydderglass med masse forskjellig som eg har plantet, høstet, tørket og bearbeidet selv. Det er skikkelig snadder syns eg + eg prøver meg på litt syltetøy og gelé også – Hvor vellykket akkurat de prosjektene er gjenstår å se.

 

 

 

 

Så ja, da er det bare å kaste seg rundt i kommentarfeltet her på bloggen. I tillegg til disse 2 posene m/innhold skal vinneren få en serie med 4 armbånd, men det lager eg ikkje før vinneren er plukket ut.
På den måten kan du påvirke litt selv med evn farger og tekst.

Kommenter gjerne flere ganger om du har veeeldig lyst på et par gøyale poser 😀

 

Eg trekker en vinner FREDAG 22.oktober

 

Nå har eg tenkt å legge beina litt høyt og slappe av ut over kwellen,
kanskje eg tar å hekler litt?

 

 

KOS DEG I HØSTMØRKET

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

45 kommentarer
    1. Akkurat no nyter eg første kvelden med fyr i peisen. Kubbelysa har vert i bruk ei stund og det har strikkepinnene og. Fortida går det i bestillings gensere. Ellers så blir det så som så med gjøremål da helsa bestemmer denne høsten. Liker egentlig å pusle med forskjellige ting, både perler og garn er gøy!

    2. De klare fargan,og den friske lufta er det beste med høsten. Tur ut,og varm kakao inne😊

    3. Høsten er kosetid, lese i/se i håndarbeidsbøker og hefter, planlegge julegaver, lage julegaver, gjøre mye håndarbeid. Høy kosefaktor er et strikketøy eller hekletøy i hendene, te i krus, varmt og godt og fin musikk fra radioen. Da er det høst!

    4. Det beste med høsten er å kunne ta flotte høstbilder. Fargene gul, oransje og rød.
      Høste de siste grønnsakene fra hagen.
      Tenne stearinlys og ha det koselig. Se en serie eller en film 🙂

    5. 🍂🥰🍂Det besta med høsten e den friska luftå, fargane, fyr i peisen og ikkje minst innekos med håndarbeid!🍂🧶☕️

    6. Det beste med høsten er å gå en lang tur i nydelig høstvær, for så å komme inn og sitte seg ned foran peisen med strikketøy og en kopp kakao 😊

    7. Høsten er bra til mange forskjellige ting som å perle, strikke og hekle. Maen i huse tok med hjem fra hytta noen store kongler i fjord høst som eg har tørket og ristet frøa or og nå gruble eg på hva eg ska lage av de😀. Har forøvrig litt tidligere i år laget saft av rabarbra( kjempegodt). Har lyst å prøve å lage gelé av rognebær( har fått tips om å fryse de noen dager før eg prøve for da går litt av det beiske vekk)

      1. Rognebærgele var også min plan, men eg har ikkje funnet skikkelig Rognebærtre hvor eg faktis når opp til bære haha Men ja, legg de i frysere noen dager før du koker de. Så spennende!! 😀

    8. Elsker å være i campingvogna. Sitte ute å ha fyr i utepeisen eller bålpanna. Pynter med flammelamper og stearinlys i lykter ute og tar naturen med inn i form av kongler, rognebær og fine blader eller kvister med små runde kongler😀

    9. Fargene og den klare luften liker jeg med høsten. Tenne lys på bordet, kose meg med en kopp te og forskjellig håndarbeid. Lage litt julegaver og julepynt 🎄

    10. Det beste er alt det fine man kan finne i naturen og binde f.eks. kranser med 🧡

    11. Det beste er fargene man finner ute, peisen som gir varme og stearinlysene som endelig kan tennes tidlig på kvelden ❤ Kongler tas gjerne med inn på denne tiden og i år har jeg lyst til å lage en konglekrans til døren 🙂

    12. Høsten er en fin årstid pga da kan en tenne lys jeg bruker bare batteri pga kattene og så kan en sitte inne å kose seg med håndarbeid av forskjellige ting. Her går det mest i strikking, men jeg har også noen japanske kunstbroderier som jeg også skulle gjort noe med men døgnet har ikke nok timer😉.
      Å så er det alle de fine fargene ute det er bare så nydelig.
      Jeg må vel legge om til vinterdekk pga jeg skal oppover til min mor og det blir over en fjell over gange + oppå fjellet.
      Ha en fin kveld på hobbyrommet ditt❤
      Hilsen meg og 🐈

    13. Høsten er tid for strikking av julegaver. Har mange som liker å få varme votter og sokker til jul. Høsten er også tid for vedfyring og innetid med venner. Ha en flott høst.
      Drude

    14. Høsten er for meg en herlig tid. Da blir kveldene mørkere, og eg elsker da og bruke telys, og bedre tid til strikketøyet. Og fargene i naturen er bare å nyte!! 🍁🍂🌺

    15. Heia

      Høsten for meg er tid for strikking noe jeg forsåvidt gjør hele året. Nerdet nærmer seg desember tar jeg frem scrappe utstyret. Liker å lage julekort, til og fra lapper etc. jeg har også syltet i år …. Laget ripsbærgele og den ble 100% vellykket om jeg må si det selv. I tillegg har jeg plukket kilovis med Aroniabær. De lager jeg saft av. Den er full av antioksidanter så nå x jeg fingrene for at virus og andre baselusker holder seg borte.

    16. Det beste med høsten er de fine fargene, og mulighet for turer i skogen med bål 🙂

    17. Det er saa herlig med kaldere dager og de fine host fargene , strikking av julepresanger ved peisen.

    18. Høsten er deilig. Fargene på dagen og mørket om kvelden. Levende lys og fyr i vedovnen. Håndarbeid og sylting. Lage plommelikør fra eget plommetre i hagen. Høsten er bare “elsk”, den <3

    19. Høst er kos, strikketid, pledd, nybakt brød med brunost, levende lys, matauk og kreativitet. Høsten er også farger og herlig skarp luft.

    20. Liker høsten.Etter å ha gjort hagen klar til vinteren,føler jeg at jeg ikke har ‘dårlig samvittighet ‘for å sitte inne og gjøre det jeg liker aller best, hobby. Strikking,hekling,perling og diverse annet.Produserer også lig ei julemesse jeg er med på.Jeg og dattera mi har samlet kongler og lager noe med det til jul.

    21. Ja, jeg har veeeldig lyst på et par gøyale poser 😀 så derfor kommenterer jeg en gang til :O Ser for meg at dette kan jeg pusle med sammen med barnebarnet på 8 år. Armbånd liker vi også❤

    22. Det er så mye fint med høsten, gå på soppturer. Der soppen ender opp som julegaver🤩. Etter litt påvirkning fra en blogger😂heiv eg meg på perling av armbånd . Ellers brukes mye tid på å strikke julegaver og høre på lydbøker. Ha en fin fin høstdag

    23. Elsker fargene ute på høsten. Og lyden fra fuglene som samler seg for å fly videre.
      Æ plukke masse bær, lage gele og saft. Å plukke greiner, lager kranser og annen pynt av det. Har stadig en plan om å utvide bruken av høstmaterialer. Må bare ha litt tid og litt mer kreativitet først.

    24. Det beste med høsten er å starte med planlegging av myke julegaver. Sitte med div nøster, farger og mønster er jo bare magisk. Denne høsten blir spesiell for i morgen skal jeg på sykehus for å få fjernet overskuddshud på magen. En vektnedgang på 50 kg gir litt for mye hud som flapper og er i veien. Lår og pupper står også på lista. Får iallefall nok tid til planlegging og utføring med minst 6 uker i ro.:-)

      Ha en flott dag og ei super helg.
      Gleder meg til å lese om det.

      1. WOW! For en innsats!! Spennende tid foran deg du, godt man har mye kjekt å styre med når man sitter i ro 😀 Masse Lykke til! <3

    25. Endelig er det mørkt nok til å tenne lys på morran på frokostbordet. Det er så koselig.
      Vi med hund er jo ute hver dag uansett, men må si jeg elsker denne tiden med den klare kalde lufta og de nydelige fargene i skogen.
      Bestillingslista på votta og lua vokser for hver dag. Og endelig er jo jeg bestemor som skal strikke til egne barnebarn som snart skal i barnehagen. Min eldste har akkurat begynt å hekle og hun elsker jula, så om jeg er så heldig å vinner, er det hun som får gaven 💛🤞🏽

    26. Jeg elsker høsten. Den kalde klare luften, fargene og de mørke kveldene. Dette er en tid for planlegging av julegaver, varm drikke, levende lys, radio og håndarbeid.

    27. Høsten betyr kos, levende lys, pledd, strikketøy, forkjølelse, kuldesjokk m.m 😊
      Det fineste jeg gjør er å pakke inn julegaver , lage egne til og fra lapper og ordne med pakkekalender. Mitt lille barnebarn får pakkekalender i år for første gang. Mulig det er jeg som gleder meg mest😅
      Takk for alle gode ideer og tips du deler med oss❤️

    28. Det fine med høster er den gode lukten, fargene og følelsen av å kunne sette på seg gode varme klær. Å gå turer 😊

    29. Denne høsten syns jeg det er fint å kunne perle sammen med datteren min. Hun har virkelig åpnet øynene mine for at perling er så mye mer enn det de lager i b.hg. (Hun er 23) Ellers bruker jeg endel tid på å forberede julemarked i husflidslaget mitt, i år blir det masse juleting der 👏🏻👏🏻🎅🏼🤶🏻

    30. Det beste med høsten er det å kunne sitte inne med strikketøyet. kveldene blir mørkere og stearinlysene kommer frem:)

    31. Høsten er tida for tyttebær. Ei venninne av meg har kommet hjem til meg for Tyttebær-plukkedag 🙂 en dag hver høst de siste ca 10 årene. Sitteunderlag, kaffe på termos og litt å bite ti, er fast tilbehør. Avstand fra heimen til tyttebærtuene er ca 250 meter. I år ble det bare meg som gikk på bærtur. Venninna mi venter på hofteoperasjon neste måned, det hadde blitt for vondt å gå i ulendt terreng. Skal dra på besøk til henne i dag med noe av årets fangst av tyttebær 🥰. Til jul får hun krydderkake med tyttebær, samt noe annet av julebakst.

    32. Hei. Det er mye som er bra med høsten. Tente stearinlys, fyr på peisen, mørke kvelder og innekos med god samvittighet. Det aller beste er nok bare å glede seg over å planlegge til jul og til min manns bursdag like før jul.
      Hilsen Birgitte
      PS Du har en flott blogg 🙂

    33. Jeg er glad i høsten. Det å sitte inne å kose seg med alt mulig håndarbeide uten å ha det minste snev av dårlig samvittighet.
      Tenne masse lys og kose seg med en god kopp te.
      Og takk til deg Vibbedille for at du tenker på oss igjen.
      Det gledes.

    34. Fargene! Gult, orange, brunt.. og lyset som blir! Dessverre for lite utomhus pga helsa, men jeg har brukt å ta inn kvister o.l. Kose seg inne med tente lys, hobbyer. Og så er det jo snart jul! Blir gjerne noe hjemmelaget til jul, gjerne som gave.

    35. Hosten er en alle tiders tid for og gaa turer i den friske luften, see paa de fine fargene og samle paa kongler til og dekorere med. Jeg elsker ogsaa naa som kveldene blir lange til og strikke ved peisen.

    36. Heisann og god høst, med masse kos og kreativitet.
      Her går høsten med til safting og sylting (rip, plomme, eple), og litt strikking, hm litt, tja, kofte til barnebarnet i Setesdalsmønster str 4-6 er akkurat ferdig, og startet på mørekofte til han i samme str ca 4-6 år, men der finnes det jo bare voksenmønster, så da var det å regne om etter cm og garntykkelse 🙂
      Men så ble det litt impulshandling av garn til mørekofte i voksen også, men den havnet litt bak i køa, for je meldte meg på Solene Knit Pause Compost Challenge, sokker med pinnestr 2,5, en liten utfordring til meg som liker pinne 3,5-
      Så var det mere på impuls, plutselig var jeg på vei til Oppdal på scrappetreff.
      Og i dag er det hobbykveld i Fibromyalgiforeningen her og da drar jeg med nesten hele scrapperommet 😀
      Sånn går no dagan, jeg glemte å nevne Jorids julevanter, de er jeg med på hvert år, de kommer i November, bare må strikke de <3.
      Koslig høsthilsen fra Storm og uvær i Kristiansund
      Fint vær å være inne i
      Britt-Unni

    37. Hei. Høsten er ei herlig tid. Godt å sitte i sofakroken med strikking, levende lys, varme i ovnen og gjerne et glass vin på kvelden. Ellers blir det en del innhøsting. Poteter, gulrot og purreløk fra åkeren. Det nyeste er druegele. Druer fra egen avling, himmelsk!
      Fine gaver du gir bort!! Ønsker deg og familien en fin høst! Sølvi

    38. Jeg synes høsten er en fantastisk tid. Etter en sommer med mye utetid er det godt å roe seg inne om kvelden. Her går det mest i strikking, men nå har jeg nettopp vært på Panduro og kjøpt div perler og elastisk tråd. Har blitt så inspirert av alt du har lagt ut i det siste, så nå vil jeg også prøve:-)
      Ellers har jeg lekt meg med lyng og laget både kuler til lysfatet og pynt til trappa.
      Ønsker deg ei fortsatt fin uke, Kos deg masse på strikkefestival.

    39. Det beste med høsten er alle de fine fargene på bladene før de faller ned. Det er også en tid hvor jeg nyter en god kopp te, en god serie på tv og strikketøy.

Siste innlegg