GIVE AWAY – “Mange bekker små…”

 

 

Det er ikke måte på hvordan hjernen har jobbet den siste tiden…da er det ikke snakk om den “Gode” jobbingen som eg er vant med, langt der i fra! Krigen i Libanon tærer voldsomt på her hjemme kan du si, hjernen har eg vrengt rundt mang en gang for å skaffe penger, det er den eneste måten me kan hjelpe på. Samtidig så må me tenke på oss selv, så pass har me lært, me skal også leve opp i dette, samtidig må me ikke ruinere oss fra det me har. Som ufør er det jo faktisk begrenset når man skal være litt fornuftig…Eg setter ufattelig stor pris på bidragene som har kommet inn via Spleisen og ikke minst alle de gode meldingene dere sender oss ♥ “Problemet” med Spleisen, om det er lov å si det på den måten er at den blir jo først utbetalt om ca 3 uker og de pengene kommer godt med i forhold til bosituasjonen de befinner seg i.
Hverdagen i krig er på mange måte umenneskelig og grotesk, det er en kamp om å bare
klare skaffe det viktigste som mat, drikke og medisiner.

Som sagt så grubler eg hele tiden! Konstant! Burde gått en tur i dag!! Var nede på posten å sendte avgårde et par pakker (Dubbeditter som eg selger for å “tjene” noen kroner som eg sender avgårde) Tok en runde på senteret å kikket, Hmm surra meg inn på Nille å snappet med meg noen koseting ⇑ Litt sånn som man trenger når man synker godt ned i godstolen når me skal nyte en fin dag. Når eg da legger til 6 deilig Mini Sterk
i høsten fine farger er jo en kosestund komplett, tenker eg. Har t.o.m lagt opp i 3 batterier til lyslenken 🙂

 

 

Dette er altså en GIVE AWAY, en 2-veis Give Away….
dvs det er en HAKE for å delta….

 

 

 

 

 

Egentlig litt usikker på OM det er lov å i det hele tatt?? Ja å gjøre det på denne måten, men så kommer eg på alle de eg ser som direkte “tigger” om penger både på Facebook og blogg både til det ene og andre…Ikkje for at den ene krisa skal stilles opp mote den andre, men da tenker eg at eg ikke gjør noe spinngale…Er bare ganske enkelt litt…desperat?? Mulig det finnes et bedre ord…ANYWAY…

 

Du kan delta her på denne Give Away`n ved å kommentere under dette innlegget (Gjelder kun kommentarer her på bloggen) MEN for å bli med i trekningen koster 1 kommentar 35 kr.

 

Dvs: Du kommenterer og så Vippser du 35 kr til 93 89 92 25.
Mulig eg ber om mye, men håper at dere anser meg for en redelig person (Ja eg vet, enda mer å be om..)
for nå legger eg meg langflat å ber om hjelp…

 

 

Neste lørdag (19.oktober) trekker eg en kommentar/person som får tilsendt en velfortjent og herlig Høstpakke fra meg ♥ Om du ikke strikker selv så kan du jo evn gi garnet videre til noen du kjenner som strikker og du kan kose deg med det andre selv 🙂 Verdien på pakken: Eg betalte 200 kr for tingene, som forøvrig var på tilbud + 6 nøster Mini Sterk.

 

 

 

 

Mange bekker små
gjør store elver..

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

17 kommentarer

Siste innlegg