Gjenbruk og fine Gaver + Sutring, du er herved advart!

 

Eg er en samler eg også…Når det kommer til fine glass og gode esker finner eg alltid en plass hvor det kan oppbevares. Eg kan f.eks kjøpe et glass som inneholder noe eg ikkje spiser(!!) bare fordi det lå på et fint glass som kan brukes til noe annet…Er eg heldig er det alltid noen som liker innholdet. Esker like så…hekkan eg var heldig da eg kjøpte meg nytt Juleservise nå før jul, det kom jo i posten og måtte jo selvfølgelig pakkes forsvarlig. De eskene der altså, kan jo nesten stå på de uten at de bøyer seg! Perfekt til å f.eks pakke inn gaver i eller bruker de til andre ting, oppbevaring f.eks. Om eg skal bruke de til gaver er det jo gøy å endre utseende på eskene….Selvfølgelig unødvendig, men akk så gøy da! Kanskje mottakeren da faktisk gidder bruke eska til noe annet nyttig 🙂 Tja, dette er da noe eg bruker kwellen på….
sånn utover det er eg ganske sur.…så sånn er det!

 

 

 

 

Takk og pris så plasker det ned ute og det ser ut for at de få blomstene eg har overlevde, det var sommer den dagen eg plantet de og var jo sååå happy når eg satte de ut…kortvarig gleder der kan du si…I dag er eg sur, ja det var eg forresten i går også selv om eg var ute på kjekke ting…I morgen har eg også tenkt å være sur, eller.…egentlig har eg tenkt å gjøre noe med det sånn at eg ikkje blir sur…Hekkan nå ble det mye sutring her, men eg ER sur.…Burde holdt meg bort fra bloggen HAHA Men eg prøver, eneste som kan få meg i godt humør er å komme meg ut….vet det skal regne i morgen også, men MIN plan er å plastre det som kan plastres på foten og så tråkker eg på meg gode sko så skal eg om ikkje annet lufte meg!! Tenkte meg en tur innom Mega og håper at det har mer igjen av fisken de har på tilbud…! Kler meg i turtøy og ser om været endrer seg. Tar meg også en tur ut på Skjæveland Gardsutsalg for å kjøpe rødbeter og tomater, mens eg er der ute skal eg finne meg et sted å gå tur – Eg MÅ ut å gå litt! Yr melder strålende vær på søndag, da vil eg også ut! Har vært for lenge inne nå; tirsdag, onsdag OG torsdag…Er glad for at eg blir sur av å være for lenge hjemme for det betyr at det siste året HAR endret meg og det gleder meg! Nå får det være nok med føttene mine, den neste myggen eller loppa, som klarer å komme forbi “stanken” av Mygga håper eg ikkje kommer lengre enn til magen, eller låra….Helt greit, bare de holder seg unna føttene mine! Ok, nok nå, nå skal eg male andre siden av eska, fortsette med serien mens eg strikke videre 🙂

 

 

 

 

KOS DEG
OG SOV GODT

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg