Gjett hvor mange – Vinn lekkert garn

 

 

Jaggu godt at litt rester etter jula kan komme til sin rett! Eg elsker disse julenissene…Ahaa, de er såå gode, men ikkje EN har eg spiste i jula som var, der av alle rester 🙂 Godt er det for da blir det konkurranse
i dag og eg slipper å telle erter som eg gjerne vanligvis gjør!

Spørsmålet er enkelt og greit:

 

Hvor mange Skumnisser er det i glasset??
Svaret skriver du i kommentarfeltet under på dette innlegget. Som vanlig regnes ikkje kommentarer på FB med, selv om det skulle dukke opp et riktig svar. Du kan problemfritt svare mer enn en gang, alt innen for rimelighetens grenser….Jepp, det var en gang eg ikkje kunne godkjenne alle kommentarene…
Tror vedkomne var opp i over 50 kommentarer….Du vet: 1,2,3,4,5,6 osv –
HELGARDERING kalles vel det *humrer*

 

 

 

 

 

Den som er spot on og gjetter riktig skal få tilsendt 2 nydelig hesper med Ullgarn fra Holen Ullverksted som eg nå nylig kjøpte 🙂 Mmm det garnet er….Noe av det beste!!

 

 

 

 

Det er jo alltid noen som seiler inn som nr 2, og h*n skal få 4 deilige nøster med Mini Sterk, har jo shoppet litt av det i det siste….*ler* 2 hvite nøster, 1 turkis og 1 sjøgrønn – fargene er ikkje helt riktige på dette bildet, men eg kan love deg at de er nydelig ♥

 

Med tanke på premiens verdi lar eg dette skure og gå frem til….
TORSDAG 1.februar

 

Nå har eg strikke prøvelapp med dette garnet, å Hekkan så deilig det var da!! Et helt ukjent garn for meg, men nå har eg testet det ut med intarsia teknikk så nå skal eg bare regne litt på strikkefasteheten
og sååå er eg klar til legge opp for 3.gang på den hemmelige strikkeprosjektet mitt!

 

 

 

ENJOY og LYKKE TIL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

112 kommentarer

Siste innlegg