OMG! Dette var helt perfekt!

 

Nå er eg faktisk litt i SJOKK for mer riktig og perfekt enn dette får eg det ikkje! Eg har jo den siste tiden vært innom mange nettbutikker + 2 fysiske butikken, KUN for å peile meg inn på riktige farger uten å ha funnet! Men altså, dette ⇑ O`la la! Så langt så bra, nå gjenstår det å strikke diverse prøvelapper for å se om det blir helt perfekt, altså sånn eg vil ha det!! *Spennende!*

 

 

 

 

Om du skulle lure så kjøpte eg 10 nøster i hver farge…Jahaa...dette har også en noe kraftig bivirkning, eller ringvirkning om du vil! Nok et rom i Kallaxhylla mi må tømmes…Hmmm hva skal eg så ofre tro?
Uansett, eg tror eg skal lage til en Konkurranse i dag, altså ikkje noe Give Away, men en “vrien” konkurranse i kjent Vibbedille stil! MoHaaa Må tenke ut en premie…Hmm skal eg bare ta noen deilig garnnøster kanskje?? Eller kanskje eg skal spandere noen fantastiske Hespler med garn denne gangen!??
Hmm
Skal ta meg en dusj og tenke på saken først:) Ahaa dette blir en digg lørdag,
gleden over å ha truffet riktig farge kjennes heeelt ned i lilletåa 😀

 

 

 

 

KOS DEG
…og følg med her inne litt senere…

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

10 kommentarer

Siste innlegg