Glad i å strikke tepper? – Strikkeoppskrift

Designet av Margaret Holzmann

 

Om du er på jakt etter “DET” flotteste teppe, ja da bør du virkelig ta deg turen innom hos Margaret Holzmann!!
Har aldri sett noen som har så mange flotte, morsomme og detaljerte tepper før eg! Har du? Alle teppene er også kun strikket i rillestrikk så da trenger du i det minste ikkje plundre med teknikken *smiler*

 

 

 

Designet av Margaret Holzmann

 

Er du glad i katt, ja da kan du altså strikke deg teppet med hele 59 stk! Oppskriften på dette teppe er i boka med mangen av Margrete Holzmann sine tepper – *Noterer boka i på bursdagslisteønskene mine” 😀 Garnet som brukes på teppene er på ca 100 m/50 gr, kvaliteten velger du selv. Eg hadde i allfall brukt et garn som kan leve
i mange år med tanke på alt arbeidet i teppene. Flere av teppene som eri boka kan
også kjøpes som singeloppskrift på Ravelry 😀

 

MORE THAN A FELINE BLANKET
Bildene over
Str 189 cm X 156 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Onsdag og “fri”dag, dvs eg skal surre her hjemme. Planen er å få ryddet litt i skjenken her i stua for å få på plass resten av serviset etter mor mi. Finner garantert mye rart i den skjenken….Stønn….Ryddet/tømte den for et par år siden, men den gang kun alle skuffene, nå må eg ta skapene (2 stk). Kanskje eg gidder vaske en maskin eller 2 med klær også…får nå sjå…Aller helst vil eg bare vandre rett inn på Hobbyrommet å fortsette å perle glade figurer, men eg må være litt husmor/ryddeekspert også…sukk

I morgen blir det igjen UtPåTur med storesøs og etterpå er det rett i huset til mor mi og fortsette klargjøring til fotografering, det gjelder også for fredag….me skal jobbe til alt er ferdig før helgen er min plan!
Nå er det på tide å få det ut av systemet!

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg