Glad i fargerik strikk? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Kate Agner

 

Her vettu, her har du vottene du trenger å strikke om du elsker å bruke mange farger! Oppskriften består av et diagram i farger som gjøre det så enkelt å strikke. Du bytter jo bare om på fargene som du vil
og strikker et par votter i “dine” farger 🙂

 

 

 

Designet av Kate Agner

 

De er strikket i tynt ullgarn, typ 400 m/100 gr – Dette er f.eks perfekte votter til å ha under vindvotter, eller når det fortsatt er litt kjølig om våren 🙂 I all sin enkelhet var disse vottene både søte og lekre! Dessuten er de jo nydelige som her, å ta med seg litt av sommeren i form av farger gjennom vinteren ♥

 

REMNANTS OF SUMMER
Bildene over
4 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Å fytti hekkan det blåser her i dag!! Å ja, i tillegg har me selvfølgelig minusgrader, da blir det det me kaller for jæ….bikkjekaldt! Fysj av meg. Heldigvis blir eg hentet når eg skal ut i dag, dvs eg kan sette meg rett inn i en varm bil, det er digg da! Uansett blir det best når eg så er hjemme igjen, tenker eg havner på kjøkkenet så eg må finne ut i løpet av dagen hva eg skal bake i dag….Riskaker kanskje? Hmmm mulig eg lager “deigen” til Peppermynte kanskje? Kakemenner er også etterspurt, har dessuten bunner igjen etter de Gule Boblene som eg skal lage til Sarah Bernard…det kan eg kanskje lage? Enkelt og greit liksom uten for mye arbeid 🙂

Glad eg fikk unnagjort ALT av nøtter i går, selv om det er enkelt er det likevel en del jobb 🙂 Skal ha med noe på en liten nisserunde i dag + litt skal pakkes og sendes.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg