O`Happy Day!

 

I dag fikk eg riktig start på dagen: Stille & Rolig + ryddig & rent kjøkken, da er det bare å sette i gang! Har gått my ei nøtter i dag da, men jammen godt å være i mål med det – Er jo en del jobb selv om det bare er nøtter 🙂

Eg har stekt mandler, hasselnøtter, valnøtter, cashunøtter og gresskarkjerner.
Det ble 14 spissposer med Hot and Spicy deilige nøtterde over

 

 

 

…Det ble 8 poser med Salte Mandler, og

 

 


…4 poser med Glasserte (Altså søte) Valnøtter

Alle disse posene skal eg gi bort, mesteparten skal leveres til Kirkens Bymisjon, men noen skal
også gis til familie og venner 🙂 Blir nok litt nissing den neste uka vettu 🙂

 

Angående innpakkingen (posene) kan du plukke med deg en haug av
Tips eg har Her inne 🙂 Go`Crazy sier eg bare!

 

 

 

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Effektiv dame du 🤗
      Her har dagen gått med til fysioterapi og bytur etter arbeidshelg. Endelig hjemme igjen har jeg gått flere turer ut i vedbua og fyllt opp vedkjelen. Her er det fremdeles -22 gr, så det fyres jevnt. No er beina høyt hevet, strikketøyet i fanget, te i koppen og fjernkontrollen i umiddelbar nærhet 😅
      Ha en fin kveld 🥰

    2. Vel blåst, blir så inspirert av deg, men enn så lenge er ikke noe gjort. Må komme i vater etter operasjon.
      Nyt kvelden og lykke til i morra

Siste innlegg