Glad i Katter? Da er dette perfekt!

Designet av Marna Gilligan

Skal du ha disse sokkene bør du jo neeesten ha slike sko også hehe Eller, gjennomsiktige støvler 🙂 Husker eg måtte kjøpe slike støvler til Dib da han var liten siden han hadde så mange kule strikka sokker 🙂 Eg kunne godt tenkt meg tilsvarende sokker, men med ugler på! Selv om me har katt er eg nok mer glad i ugler, i allefall på strikkeplagg. Siden eg ofte har fått spørsmål om eg vet om noe med katter på så vil eg tro at dette faller i smak hos noen, ellers virker det som om mange er glad i å strikke hestemotiver 🙂 Får sjekke opp det en annen gang.

 

PEEKY CATSOCKS
Bildet over
Str M

 

 

 

Designet av Marna Gilligan

 

THE SINISTER CATDIGAN
Fra 74 cm til 164 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Marna Gilligan

 

THE SINISTER KITTIGAN
Fra str 3/6 mnd til 12 år

 

 

 

Designet av Marna Gilligan

 

THE SIMPLER SINISTER SWEATER
Fra str baby til voksen – 16 størrelser
Opp til 160 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Marna Gilligan

 

GHOSTIECAT
16 størrelser/ Fra 75 cm til 150 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Marna Gilligan

 

THE CATWING SWEATER
9 størrelser
Retro stil fra 80 tallet

 

 

* * * *

 

Søndag og tidlig våken! Alarmen skulle vekke meg kl 9, men halv 8 laget eg kaffi. Selv om det er sol er det ganske kaldt nå på kwisten! Det er et sånn kjølig drag som sniker seg inn terrassedøra så alpakkasokker er definitivt tingen! Det er noe av de beste sokkene eg har hatt ever og eg har 2 par og skal så absolutt strikke et par til av alle restene eg har i det garnet ♥ Ang kosegenseren Macey er eg nå over halvveis på ryggen, det er litt langt å strikke hele 70 cm X 2 så eg har plenty av herlige strikketimer foran meg! Takk og pris for deilig garn og nydelige pinner!

Ang strikkebuksa…Har ikkje helt klart å “Lurt” mor mi til det haha Hun var ganske skeptisk til et så stor arbeid hehe Ja og DET skjønner eg jo for eg kvier meg jo litt selv. Hun har en del vondt i ryggen og føler hun ikkje får strikket skikkelig så eg får se det an etter hvert om hun får bedre dager 🙂 Før eller siden er jo bare nødt å stålsette meg og få meg den buksa 🙂

Men nå har eg litt “jobb” å gjøre! Fikk for en halvtime siden Graderingdatoen til Dib og den ble jo bare ENDA tidligere enn hva me fikk beskjed om tidligere 🙂 Har en del informasjon som eg skal hente ut ang kurs og graderinger til søknaden og nå ble det jo nesten litt dårlig tid hehe Jaja, satser på at det går greit. Dib er for lengst ut dørene for det eneste han kan gjøre for å forberede seg er å trene, trene og trene enda litt mer,
lesingen av pensum tar han på kveldene.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei mørbanket Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg