Gla`genser! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Linka Neumann

 

Snakk om en genser som virkelig smiler! *Liker* Selv om me nærmer oss en varmere årstid så vet både du og eg at kwellen kan fortsatt være kjølige om man velger å sitte ute halve natta….å høre på sirissene! Du kan jo strikke genseren i mer sommerfarger og velge fargene til en ekte sommerblomst f.eks

 

 

 

Designet av Linka Neumann

 

Hva med å gjøre det enkelt: Gå for solsikker! Ååå det er vel noe av det fineste og eg har planer om litt klær
i solsikker….om eg nå bare kan finne det PERFEKTE solsikke stoffet…Fortell meg gjerne om du vet om et…
Vil ikkje har mørkt stoff, det må være litt sånn sommerlig i fargene 🙂 Genseren er strikket i VIDDE LAMMEULL og der finner du farger for alle årstidene! Garnet er garantert deilig ♥

 

POKHARA CIRCULAR YOKE
Bildene over
Str fra 83 cm til 140 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Våknet halv 9 og er helt kaputt! Magen er ikkje god og eg kunne tenkt meg noen flere søvntimer! Kanskje eg må ned på sofaen ei stund før eg fortsetter dagen. Det å starte dagen med brødbakst og en tur i de nye skoene er utsatt…Hvem vet, kanskje eg kvikner til og stikker ut litt senere 🙂

 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg