Overgikk forventningene!

 

Uansett hva man måtte drive med av idrett, hobbyer etc så er det mye som står og faller på utstyret. Godt utstyr gir absolutt bedre opplevelse hva enn du måtte drive med. Husker f.eks da eg trente kunstløp, eg hadde aldri klart hva som krevdes med skøyter til 999,- Spesialskøyter som me trengte kostet på den tiden 3-4000.

Da eg bestemte meg før jul at eg ville bli med å gå tur kjøpte eg et par turstøvler, satt som et skudd og var gode, men eg har merket nå etter noen mil at de har “vokst” seg litt store….De er ei heller like stødige i anklene lenger og det er det behov for når eg går mye ute i marka som f.eks myr, skråninger, gjørme osv…

Har hørt litt rundt hva andre syns er bra sko/støvler som går mye tur og lest meg litt opp på kundeomtaler…Så ja, forrige lørdag klikket eg meg inn på ALFA og fant frem til Disse Turstøvlene… Innrømmet at eg lukket øynene da eg klikket kjøp…Siden det var mitt første kjøp fikk et en Gavekort på 300 kr så eg betalte 2499,- På tirsdag da me gikk tur på Finnøy skulle eg vise storesøs hvilke støvler eg valgte….Ser jo til min skrekk at det er tilbud, altså 1000 kr billigere hehe Tok en screenshot og sendte en mail til ALFA på kwellen og spurte om de prismatcher. Allerede når eg sto opp på onsdag hadde eg fått mail om innvilget prismatch og 700 kr var allerede tilbakebetalt!
Ikkje bare var det god service, men akk så kjappe de var – Sånn liker eg!

 

 

 

 

Støvlene var skikkelig gode og eg testet de ut på handlerunden i dag, greit å teste de litt før eg legger ut på lengre tur. Selve støvlene er lette og de er temmelig solide og basert på runden i dag er de veldig stødige i anklene. Gleder meg til å ta meg en tur ut i helga! Satser på at stormen blåser over kjapt 🙂 Det blåser fra nord og den vinden kommer ikkje inn på terrassen her så egentlig høres stormet langt vekke ut 🙂

 

 

 

 

Her for en måned siden klippet eg opp en novemberkaktus etter mor mi. Fikk bildet fra nevøen min tidligere i uka av avleggerene de hadde fått…Den hadde fått blomster! I går sjekket eg min, alle avleggerene har fått knupper! Avleggerene er jo fortsatt små og det er jo lenge til november!? Kan dette være påskekaktus tro??

Anyway, eg har vært på beina hele dagen, ryddet/vasket kjøkkenet + laget middag. Lasagne med squash i steden for pastaplater. Blir skikkelig godt, men selve lasagnen ble ganske bløt….Jaja, smaken som teller 🙂
Nå skal eg strikke og kose meg her på Hobbyrommet, å ja…eg strikker ennå 🙂 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Jeg ser på bladene på kaktusen din, og dette er nok en påskekaktus. Hvis du googler Novemberkaktus vil du se at den har annerledes blader 😉

    2. Hei 😊 Setter du bare kaktusene rett ned i fuktig sandblandet jord, også roter de seg?

      1. Ja eg har gjort det med disse 🙂 De skal kun vannes/sprayvannes veldig forsiktig fra toppen frem til du ser et nytt skudd – Da har de rotet seg og skal vannes nedefra 🙂

Siste innlegg