God Fremgang + En NY Hobby på Trappene!

 

Nååå begynner eg å bli ganske så fornøyd ja *nikker ivrig*. Eg er nemligen kommet forbi der hvor eg var når eg trakk ut pinnen og rakk opp 🙂 Ikkje bare det, men eg fikk opp farten da eg bestemte meg for at eg skal starte på Denne Buksa når bolen er ferdig 🙂 Pinnen eg nå strikker på er nemligen tinget til buksa ser du – Kjempe GOD pinne forresten! SÅ ja, da er det bare å holde oppe tempo, og når eg er klar for ermene kan eg legge opp til buksa samtidig bare sånn at eg får startet 🙂 

Det kan bli litt problemer fordi at til helga venter eg nemlig en pakke i posten! Noen ganger tror eg at eg er helt sprø, men noen tilbud er for gode kjekke til å takke nei til! Nå er det ikkje akkurat en ny hobby, eg har hatt en mani på det før når ungene var mindre, men nå er det altså på an igjen! Har jo noe små i familien som eg kan låne og så kan me alle sammen kose oss + at eg har ingen problem å sittet å putle for meg selv! Å ja det er absolutt en putlehobby ♥ Eg kan love at du sikkert kommer til å riste litt på hodet samtidig som du kanskje vil hive deg med 🙂 Bare vent å se 🙂

 

 

Designet av Inger Anne Dyrhaug Morsund

 

Men du? Eg ramlet over denne! Snakk om ei fresh kofte! Herlig farger og helt perfekt nå til våren,
ja sommeren også 🙂 Strikket i Finull ♥

 

TUSSILAGO KOFTA
Bildet over
Fra 90 cm til 130 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Har akkurat hatt meg en lang og varm dusj, formen har ikkje vært helt på topp i dag,
men satser på en noe bedre kwell 🙂 Legger beina høyt og finner frem strikketøyet 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg