GODT NYTTÅR – MÅTTE DET BLI ET AMAZING ÅR!

2 hele dager har Ali stått på kjøkkenet å kokkelert og resultatet ble et fult bord! Men, i år glemte han noe vesentlig!! Det har aldri skjedd før så eg luuurer på om det kanskje er alderen som trixer litt med han?? Han bakte jo Swiha med fetaost og med kjøtt (bilde lenger nede) men han GLEMTE å kjevle ut noen arabiske brød?!?!?! Nei og nei!! Eg endte opp med å bruke ei kneipskive som spiseredskap haha mens de andre brukte tortillalefser! Ikkje heelt det samme, men uansett så ble me gode og mette 🙂

 

For å si det sånn, det var ikkje bare bare å rydde plass i kjøleskapet når resten av maten skulle pakkes inn der! Nå er Ali fri fra kjøkkentjeneste de neste par
3 dagene noe eg vil tro blir herlig 🙂

 

Selv med kraftig vind og generelt veldig dårlig vær manglet det ikkje på raketter! Om det var det dårlige været som stoppet naboen fra å gå ned og ut på gata vites ikkje, men han sto da like godt der oppe i 4.etg å skjøt ut det han hadde fått tak i!! Av og til tror eg bare ikkje folk TENKER!! Jises sier eg bare!!

Hadde dette vært en vanlig 1.nyttårsdag hadde eg nå “fyrt” opp Nyttårskonserten og ryddet/vasket ut Jula, men siden me er invitert på Nyttårsmottakelsen til Sola Kommune og Ordføreren må eg nå hoppe i noe finere(?) klær enn pysjen 🙂 Pga DibHassan sin fantastiske innsats i Taekwondo`en i 2018 skal han i dag hedres for veldig bra prestasjoner og medaljer 🙂 Stas dette og eg er så stolt av han 🙂

Når me er vel hjemme igjen skal eg hoppe rett i dusjen og på tørkestativet henger de nye koseklærene rene og pene for NÅ skal eg seriøst slappe skikkelig godt av! NÅ først kan eg puste lettet ut! Me kom oss i havn med både Julen og nyttår på en verdig og bra måte, vel gjennomført strass i store kjeppe i hjula i forkant! På tide å slappe litt av uten at me “må bli ferdig pga noe”. I morgen skal Jula pakkes bort og me må bare gjøre oss klare til å fortsette der me stoppet når me slapp Jula inn for nå skal siste rest i stua males og kjenner bare at det tynger litt!
Håper virkelig det går kjipp kjapp uten noe form for overraskelser. Kjenner at eg GLEDER meg til å kunne si oss ferdig og til det blir vår og sommer! Åååå men eg skal KOSE meg ute på terrassen med blomster og masse grønnsaker!

Måtte det virkelig slå til med et skikkelig flott SOMMERVÆR –
Sånn type + 23 grader og mer!

 

 

KOS DEG OG NYT
ÅRETS ALLER FØRSTE DAG!!

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! 💫
      Kos dere på mottakelsen. Vel fortjent🎉

      Den maten så utrolig god ut. 😀

    2. Det så ut som veldig godt mat hvert fall 🙂 Her startet det nye året med tur i finværet 🙂 Det var en stille rolig feiring med samboer og meg, og jeg så ikke en rakett 😀 Da er man våken kl 7 da, og det er en deilig måte å begynne et nytt år på det også 🙂

Siste innlegg