Gøyal lampe som alle kan lage!

Reklame | Rito Hobby

 

Eg sto med den knuste blomsterpotte i hendene i formiddag og skulle kaste hele sullamitten i bosset, men så “PLING” fant eg ut at “De beina der kan eg jo bruke!” Tok de med meg inn på Hobbyrommet og prøvde meg frem. Lyslenker har eg i skuffa så dette var easy fix og det ble et morsomt innslag her på skrivebordet enn så lenge 😀

Du vet? Det er de små gledene som gjøøør en hverdag ♥

 

 

 

 

Så inn til videre skal lampa få stå på disse beina. Skulle Ali finne på at selve krukka kan limes (eg har knuser den hver gang eg mopper stuegulvet...) skal han heller få beina tilbake, da kan eg evn henge lampa i taket. Lampen gir ikkje så mye effekt når det kommer til lysmengde, det er jo mest for gøy/dekor 🙂 Nå hadde eg kun kulørlys
i skuffa mi, det får gå for ei stund.

 

 

 

 

Eneste du trenger er ei avbitertang og litt blomstertråd. Eg festet selve batteriboksen i toppen slik at tyngdkraften ble riktig og så surrer eg bare litt tråd enkelte steder for å spre lysa best mulig.
Noen steder dyttet eg selve pærene ut gjennom lampa.

 

 

 

 

Nei, eg har ikkje gjort alt i dag, selve lampa laget eg tidligere i sommer. Hele prossen på den kan du plukke med deg HER INNE 😀 Ser ut for at eg ikkje laget et eget innlegg på de svarte lampene, bare på de små som eg strikket. Vel vel, de svarte er samme fremgangsmåte, bare du surrer garnet rundt og rundt til du er fornøyd.

 

 

 

 

For å få et mer robust uttrykk brukte eg Infinity Hearts Ribbon til de svarte. Dette er forøvrig et veldig robust garn og du kan både strikke og hekle med det. Disse strikket eg i fjor og nå har eg en idé eg må sette
i gang med snart….

 

 

 

 

…Milo (<—Katta!) har nemlig fått seg en ny favorittplass! Her, under skrivebordet mitt heeelt inn i kroken der! Vurderer om eg skal strikke/hekle et hus til han! Ja ei hule liksom 🙂 Kan jo bli godt til høsten/vinteren.

 

Det styres litt rundt meg i dag så eg lukket døra til Hobbyrommet mitt og satte på radio`n 😀 Ali hentet opp ei stor kallaxhylle fra garasjen og holder nå på med å monterene den inne på boden hvor eg fjernet den hvite kallaxhylla 😀 Så nå blir det nok orden der inne også, igjen 🙂

Planen nå er i grunnen å blande ut litt tapetlim og bare sette i gang!
Hva styrer du med?

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg