Gratis, Lekre og Kjappe Tøfler! – Blir ikkje bedre enn det

Designet av Katerina Mushyn

 

I går poppet det jaggu meg opp et par nye tøfler, ser ut for at denne type tøfler er ganske så populære! Det er en ting at de er superenkle å strikke, men når de i tillegg er ganske så fine er det jo en bra match! Garnet som brukes er ca 100 m pr 50 gr og strikkefastheten på disse er 19 m.

 

 

 

Designet av Katerina Mushyn

 

Hvis du f.eks lenge har hatt planer om en kurv på hytta med masse tøfler, eller for den slags skyld hjemme
i gangen
, er det denne type tøfler du bør strikker. Du klarer fint å strikke flere (sikkert mange!) par i uka, til alle dine gjester som måtte fryse i beina. Har alltid tenkt at dette måtte vært den ultimate gaven til noen som
skal innvie ei hytte? Ja en kurv full av tøfler!

 

 

SLIPPERS TO ANY SIZE
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift
Du kan klikke deg direkte inn på filmen HER (<–YouTube)

 

 

* * * *

 

 

Fytti hamparæva det var kaldt i morges!! Har ikkje helt fått varmen i meg ennå, men eg måtte nesten brekke dyna av meg i dag eg sto opp! 2 gr…nja, det er nok ikkje lenge før frosten er her og da må eg muligens lukke vinduet på soverommet 🙂 Det er heldigvis vindstille, men tror likevel eg skal finne frem den litt tjukke jakka i dag! Eg skal jo ut, ja inn til Stavanger faktisk! Skal også parkere i et parkeringshus eg ikkje har vært i før og akkurat det er et spenningsmoment! Er ikkje så glad i P-Hus, alltid like nervepirrende når eg skal hjem igjen, ja om eg finner bilen! Når det i tillegg er under jorda er det ikkje godt å si om eg kommer opp og ut på rette plassen! *ler* Kjenner at eg er noe mer spent på akkurat det enn selve grunnen til at eg skal til by`n *humrer* Eg skal selvfølgelig komme tilbake med hva og hvorfor eg skal til byen i dag – Det blir gøy! Tror muligens det blir første gang eg får deg til å sette kaffien i halsen! *ler* Vel vel, det gjenstår å se! Om det blir noe mer på bloggen i dag vet eg ikkje,
hvis ikkje så tastes me i morgen 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD MANDAG
OG HUSK Å KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. her våknet vi til 0 grader ikke mye å skryte av det nei ,er desverre den tiden nå ,men jeg har på en god og varm genser strikket i tumi :=)
      tøfler til gjester er smart,har ikke en slik kurv eg men jammen burde eg for svigerdøtrene min må alltid låne ullsokker når dei er her hi hi .
      Kjøre bil gjør jeg ikke så parkeringshus tenker eg lite på ,greit å bare være pasasjer hi hi ,har vært på strikkekafe i dag ,her i bygda har vi det hver mandag på ungdomshuset og det er like trivelig hver gang

Siste innlegg