Gratis Strikkeoppskrift og Ny Hobby på trappene!

Designet av Chidori Hoheto

 

Altså!! Øyner eg ei latvisk flette, ja da er eg solgt! Det er bare noe av det fineste av det fineste man kan strikke langs en sokkekant, selve sokkene er det jo heller ikkje noe å si på! Nå heter de stjernesokker, men eg syns det ligner litt på noen coronasokker eg har sett tidligere? Pytt Pytt, lekre er så hvorfor ikkje? Det nærmer seg en kjekk Give Away her på bloggen og da blir det deilige strikkepinner i premie som kan passe enten du bruker strømperpinner eller Magic Loop 🙂 Det er bare å følge med vettu 🙂

 

 

LATVIAN STAR SOCKS
Bildet over
Str Dame S og M
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Har vært ute i mange timer i dager, all over the place å handlet for mor mi, helt til slutt var eg innom posten på vei hjem å hentet disse! 3 deilige kilo med hvit leire, dette blir bra! Gjennom pakken kan eg kjenne at det er en mykere leire enn den eg kjøpte for noen år siden! Den var jo steinhard! Gleder meg til å få fart på dette!
Trenger bare en voksduk ASAP…eller….

Leira er ikkje sponsa, men eg kjøpt den på anbefaling HER INNE 🙂

 

 

 

 

…eg er nødt å perle ferdig dette først slik at det ikkje blir et komplett kaos!! Må holde seg ryddig vettu . Hva eg skal lage av leira skal eg komme tilbake til, må sjekke litt rundt hva og hvordan først. Som du skjønner så var humøret og alt på topp, ja eg hang t.o.m opp 3 hele stativ med klær bare velstand og så smeller det!! Noge så jævlig også smeller det….i Beirut!! INGEN skal fortelle meg at dette var en eksplosjon i en fyrverkeributikk!! Den tror eg ikkje på! Eg har vært i det området hvor det smalt, eg har spasert timevis på Manara, spist masse god mat på de små restautantene… Området er ikkje så langt fra der hvor Hariri i sin tid ble drept…Dette er noe mer enn noen fyrverkeri, det er eg ganske sikkert på! Nå HÅPER eg bare ingen i familien var DER, dårlig oversikt enn så lenge. For et tragisk kaos ♥

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg