Greit å lage seg litt jobb…

 

Rart hvordan man klarer å sysselsette seg selv…er søren ikke vanskelig skal eg si deg! Hama Midi perler får du i hele 87 farger, da er det inkl spesialfargene også…Ergo blir det faktisk ikke plass til alle fargene i mine 2 kommoder som kun har 30 rom pr kommode…SÅNN kan eg gå å irritere meg over...I vår tenkte eg det var på tide å få i hus et par til av disse kommodene, men selvfølgelig var det tomt på lager og ingen kunne svare når de fikk de inn igjen. Flere ganger gjennom sommeren har eg prøvd å legge inn en bestilling og hver gang kom det opp en dato 1 med frem i tid om når de var på lager…Vel, for 1 uke siden fikk eg mail; NÅ hadde de fått inn et lite parti! Snudde meg rundt og kastet meg over mobilen og bestilte meg…

 

 

 

 

…2 til!! Yes, men det er jo nå jobben starter.…Må bare si det, å ja, eg kunne fått tak i de andre kommodene – de er alltid inne, men de har 20 rom og det hadde blitt feil…Eg sortere etter fargene og ikke etter nummer. Nå eg ser de som viser bilder av samlingen sin og har sortert etter nummer får eg nojå!! Planen er å ta ut alle skuffene i Nr 1 og så begynne å flytte skuffer fra Nr 2 og så bruke ledige skuffer til å fylle opp med farger som skal innimellom fargene på kommode nr 2. Der etter blir det å flytt fra kommode nr 3 til 2 og gjøre det samme til eg har fått på plass alle fargene…Ja ha jaaa....

 

 

 

 

Her har eg jo alle fargene, men når eg sitter her å perler og trenger f.eks flere enn 10 farger blir det fort trangt på bordet om eg skal ta ned alle boksene eg trenger. Er me flere som perler er det genialt å bare løfte ned en kommode eller 2 🙂

 

 

 

 

Fikk nylig den nye boka til Anja Takacs i hus og kunne virkelig tenkt meg nye perlerier ute på murveggen til jul…sukk…men trooor ikke eg får til det i år! Kanskje eg bare må bruker noen dager neste sommer til å få
i havn nye juleperlerier!? Var mye fint i denne boka, flere STORE perlerier som hadde vært midt i blinken ute hos oss! Først av alt må eg blir ferdig med alle Julekalenderene så kanskje, bare kanskje eg klarer å få til noe før julepynten skal opp…Tviler, men… Uansett, det nærmer seg å trekke en som skal få Julekalender av meg! Onsdag neste uke, altså 16/11 trekker eg en heldig en, så nå er det inna for å pakke inn det eg har så får eg se hvem som vinner om eg må bytte ut noen av gavene hehe

Tenker eg lager meg litt is nå eg, og så er det kwell her på Hobbyrommet 🙂 Fri fra tur i morgen, men på lørdag blir det laaangtur igjen sammen med Ine, gleder meg til det!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg