Grunnkurs i Sokkestrikking – Noe for deg?

Foto: Erimagi

 

Det eg får mest spørsmål om er sokkestrikking! “Ei enkel sokkeoppskrift” er nok det eg trenger er det mange som ytrer, “Eg vil så gjerne kunne strikke sokker”, sier enda flere. Har ikkje tall på hvor mange sokkeoppskrifter eg har fristet med og delt, ja eg har t.o.m laget mine egne bare for å gjøre et forsøk på å gjøre det enklest mulig.
Men, det skjer om igjen og om igjen, uansett hvor enkel ei oppskrift er så er det veldig mange som ikkje får det til, de skjønner det ikkje. Vettu? Det skjønner eg godt! Det er ikkje alltid bare bare å strikke sokker,
eg kan f.eks ikkje strikke hæl på ToeUp sokken, eg skjønner det ikkje…

Kan du sokkens Anatomi?
Det er faktisk ikkje det dummeste å kunne, eller vite. Da kan du ta for deg del for del, hælen er vel i grunnen den de fleste sliter med. Ikkje bare hvordan man skal strikke den, men hvilken hæl skal man
da velge til sokkene me strikker!? Ikkje sant!

Endelig har noe tatt grep! Erica, den kreative sjela bak ERIMAGI har laget et skikkelig matnyttig SOKKEKURS!
Eg har lest meg gjennom kurset og hun har ikkje utelatt en ting, dette er virkelig det du trenger om du vil lære å strikke sokker. Et detaljert kurs som som tar for seg alt du måtte lure på inkl videoer som hjelper deg over kneika. Kan du det grunnleggende så kan du spinne videre med denne kunnskapene og strikke akkurat de sokkene du vil. Her lærer du å strikke sokker som passer til akkurat den du ønsker, uansett pinnestørrelse eller garn, nå kan du lære deg alt! Selve kurset går over 8 uker (nettbasert), du lærer alt det grunnleggende med ulike varianter av sokker. Det beste er jo at du har tilgang til hele kurset i et helt år etter at det er ferdig.

Er ganske sikker på at du etter hvert vil bli en dreven sokkestrikker 🙂

Hvis du tror dette er noe for deg bør du sjekke ut kurset Her inne hos Erimagi!
SokkeKurset starter Mandag 21.september, men påmeldingen stenger natt til søndag!

 

 

Ønsker deg lykke til med å lære og eg ønsker Erica lykke til med kurset! Dette kommer til å bli så bra!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg