Ha ei flott helg og Vær forsiktig

 

I ettermiddag var eg en kjapp tur ned til det me liker å kalle for sentrum her i Tananger,
det lå en pakke å “brant” i posthyllen ser du…Eg var litt sent ute, dvs eg havnet midt i rushet, av den grunn svingte eg inn det me kaller for “indu`n” (Industriveien). Da så eg det…Flagget! Helt ærlig!? Har ikke sett dette på stang før her i Tananger når eg tenker meg opp(?) Mulig eg tar feil, men dette flagget er heist av et firma
og ikke av butikkstanden….Hmm da tenker eg at det er noen flere stenger i “sentrum” som også fint kunne fått seg et fargerikt flagg eller 2…Anyway, nå var det ikke det eg skulle skrive om, uansett ble eg nå glad for det ene store eg så – La oss håpe det får henge i fred ♥

Eg har venner som skal feire i helgen, det er Pridehelg og det er meldt strålende sol og skikkelig sommer
i Oslo – Dette kommer til å bli en flott feiring! La oss bare alle håpe at det også kan gå fredelig for seg, ingen av oss har noen å miste, tenker eg…Det er 2 år siden det endte i tragedie i Oslo…La det bli en helg med mange glade mennesker som feirer sammen uten at noen skal ødelegge…Ønsker dere ei flott helg BUNNY, ser dere noe skummelt!?? Vel, legg beina på nakken og LØP! Vekk og bort! Vær forsiktig og kos dere masse

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg