Deilig Nytt Garn – Dette blir en fin helg!

 

Jadda…Å hente en ny garnpakke på Posten er alltid herlig! Ikkje sååå ofte, men når det skjer?? O`la la 😀
Det var jo her om dagen eg bare måtte innrømme for meg selv at eg hadde falt ganske så brutalt for denne genseren…Selv om fargene ikkje er de største favorittene….Eller, egentlig er det bare den rødoransje der eg ikke hadde hatt som første valg, men nå vil eg nå ha denne genseren slik den fremstår og da syns eg jo det er flott! Bunnfargen + den blå kunne eg fint valgt selv 🙂 Dette blir så absolutt spennende! Det beste i denne runden var jo at garnet som eg kjøpte hos FruKvist kom kjapt, ekstra herlig som sagt når det kommer på en fredag! Da skal eg nyte det hele helga 🙂

 

 

 

 

Dette er sånne “små”ting eg elsker når eg shopper!

 

 

 

 

For ikke å nevne når det følger med dubbeditter – eg er jo virkelig nødt for å strikke denne genseren nå!!
Eg holde jo “bare” på med disse Fluffy Bunny som i grunnen ikkje har noe hast, så hvem vet? Mye kan skje
i løpet av helga…Uansett må eg starte med å hente hespetreet og nøstemaskinen inne på boden,
Hekkan det er lenge siden eg har brukt de! Forøvrig en kjekk aktivitet!

Nå skal eg fortsette på en “serie”, dvs det er 4 filmer som eg for første gang skal se i riktig rekkefølge! Spennende! Samtidig skal eg nå begynne å sy sammen noen av Flyffy Bunny nr 2 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG NYT FREDAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg