Ha en Fortryllende Lørdags Kwell



Endelig, akkurat nå når Nyhetene på Tv2 startet dalte eg ned i Go`stolen! Har “sprunget” hit og dit i mer eller mindre hele dag. Det er rart det der når du starter å rydde et sted, det forplanter seg og du blir liksom aldri ferdig. Startet med å rydde bort en del fra rommet til Dib slik at det blir fin plass til en madrass på gulvet. Det fantes ingen steder å legge rotet mente Dib for han fikk nemligen oppgaven i går, men om man rydder hver enkel ting tilbake på plass så forsvinner jo rotet 🙂 Tror det er en magi kun en mamma kan utfører. Nå er det i allefall FINT og ryddig noe som absolutt er med på å få besøket til å føle seg velkommen 🙂 Det syns i allefall eg er viktig!

I tillegg har eg fått ryddet og vasket badet noen som faktisk var på høy tid! Det eneste som i grunnen er rotet nå er gangen selv om det er system på det rotet + det er ting som skal Ut Ut og bort etter hvert, ja og vaskerommet er ikkje diskuterbart en gang, det er et fullstendig gjemt og glemt kapittel enn så lenge….
Skal tenke på det en annen dag!

MAT har eg også laget, eneste Ali fikk lov til var å steike kyllingfilene, resten har eg gjort 🙂
Ååå det blir skikkelig snadder! Oppskriften kan du plukke med deg HER 🙂

 

 


Fikk ryddet litt rundt Go`stolen også for der har det lett for å bli litt kaotiske tilstander! Fikk den store boksen av Amira og den er jo helt genialt + den passer jo midt i blinken i stua nå! Når eg ikkje strikker setter eg bare eska på toppen ned i boksen, legger på lokket og VOLÀ! Ryddig! SÅ ja, enn så lenge ser det jo ganske så greit ut 🙂 Dib er på jobb og Ali svipper straks ned å plukker han opp fra bussen og så er det bare rett ved til Risavik hvor båten fra Bergen kommer. Min oppgave enn så lenge er å passe på pastaen 🙂 Når så alle er i hus e det bare å å digge innpå med god mat og så bare innta roen! Eg skal definitiv sitte her med beina høyt og strikke 🙂
Gutta vil eg tro slenger seg til på gutterommet med Gaming og film 🙂

 

Ja du, forresten! Lyst å se den neste genseren er har SÅÅÅ lyst å strikke?? Eg falt pladask vettu (som vanlig).
Det herligste er at den strikkes i Finull! Ta en titt HER da vel 🙂 Ja, det er norsk strikkeoppskrift 🙂

Tusen Takk for mange fine og koselige meldinger i dag ♥

 

I morgen blir det tur til Bryne og så skal det bli lys i stua skal du se 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
NICE KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Den genseren til Kristin Wiola er jeg nettopp ferdig med. Var mysteriestrikk nå i sommer. Var kjempegøy å være med på. Blir nok en til av den.😀Godt å få brukt opp noe restegarn også. Ha en fin kveld videre.

Siste innlegg