HALLELUJAAA! + en knallbra Strikkeoppskrift

 

Altså, nå blir det det viktigste først! ENDELIG er Mentholatum å få tak i igjen! Guuu men det har eg venta på!
Det var rett etter “Lockdown” i mars at eg var på apoteket og skulle ha litt forskjellig, der i blant ei tube av dette, men nei…Ingenting, og ingen visste heller om og evn når den kom inn igjen!! Der og da fikk eg litt panikk for eg er helt avhengig av denne! Hun på apoteket fant frem samme type bare i sånn leppe balm, men det ser lite flaterende ut når du skal ha det inn i nesa…Skjønner?

Fikk en mail av en leser i går, hun jobber på et apotek og kunne fortelle at Mentholatum nå var tilbake! Aj Aj Aj!! *Stor jubel* Gjett om eg plukket med meg ei tube da eg var innom å hentet paracet i dag!! Eneste eg reagerte på var at den var 30 kr dyrere enn sist eg kjøpte den?? Er det sånn koronatillegg, eller no? *ler* Ang avhengigheten min; Det eg bruker den til er...Når det blir for mye matlukt (eg blir veldig kvalm av det) da er det kun denne salven som hjelper, putter litt i nesa og da kan det kokes pinnekjøtt uten at eg går i bakken 🙂 Deilig!
Ja åsså lukter det jo sååå digg!

 

 

 

Designet av Natalia Moreva

 

Men ka e det som skjer i dag?? 2 tepper på en og samme dag?? Snakk om frustrasjon! Først i morges måtte eg deale med Dette Teppet og nå poppet dette her opp! Det ene er jo stiligere enn det andre og det er jo alltid kjekt med noe nytt å bryne seg på 🙂 Valgets kvaler vil du kanskje tenke, men det er jo ikkje noe problem å strikke 2 tepper parallelt heller da vettu 🙂 Dobbelt opp blir jo dobbelt så kjekt og koselig 🙂

 

STARZ!
Bildet over
Any Size

 

 

 

 

 

Eg fikk strøket den store soldaten min og nå vil eg jo selvfølgelig ha en Nøtteknekker og en narr, har ikkje funnet noen eg liker og som er store nok. Fant noen bilder og prøver meg etter de, men eg takler ikkje disse stilkebeina!! Nei nei, det funker ikkje! Trooor muligens eg har en løsning på det så eg skal sette meg ned etterpå å telle, flytte på perler og telle litt til så blir det nok bra skal du se *tålmodighet* Har også fått talt over alle perlene eg har og hva eg evn trenger mer av for eg må få inn en ny bestilling 🙂 JuHuuu En del farger minker fortere enn andre og eg liker ikkje tanke på å ikkje ha nok når eg starter større prosjekt 🙂 Har MANGE planer frem over mot jul, kanskje noen overraskelser popper opp etter hvert?  Kanskje eg skal nisse litt, det er jo alltid gøy 🙂

Jaja, nei eg må bort til de der stilkebeina! Får ikkje ro i sjela før eg får testet ut hva eg tenker.
Blir nok bra til slutt håper eg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg