HALLOWEEN – Koselig dekor i perler – Gratis Mønster

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Eg lever i grunnen et liv i luksus! Jepp, eg kan når eg vil sette meg ned å perle i akkurat så mange timer eg vil, det samme når det gjelder strikking 🙂 Alt er realtivt og det kommer an på øyet som ser 🙂 Vel vel, eg velger jo
å være positiv og gleder meg over den luksusen eg har fått utdelt ved at eg kan gjøre akkurat dette. Så nå er inngangsdøra ferdig og klar for en lang og skummel oktober. Skummel og skummel fru.blom,
eg syns det ble riktig så koselig eg, eller hva?

 

 

 

 

Dette ser jo ikkje særlig skremmende ut og eg ser at eg fint kunne har perler ett eller 2 av de gresskarene til! Det mangler ikkje plass for å si det sånn så kanskje det blir en hel “sky” med flaggermus utover husveggen? Gresskaret kan du forresten finne inne på bloggen til Anja Takacs, akkurat HER finner du det, og ikkje bare det, men hun har laget det med 4 forskjellig ansikt – Velg og vrak 🙂 Vettu ka? Eg var på nippen til å perle DENNE i dag! Ja eg vet, det er galskap, men me har en stor og tom murvegg ute ved inngangen hvor den hadde passet…Det hadde vært sååå gøy! Men den er stor, ganske stooor og skulle den hengt der permanent så hadde eg gjort det….det er jo snart jul og da måtte den ha viket plassen for noe annet…Eg har lyst på noe stort på den murveggen, men det bør være noe som kan henge hele året – Tenker eg 🙂 Anyway, de andre figurene på døren er fra app`n til Anja Takacs; DET PERLER. Selve dørskiltet (bokstavene) finner du HER mens blader og diverse har eg litt fra over alt + min egen fantasi 🙂 Eg venter på den nye perleboka, den er ikkje kommet til Norge ennå, ei heller inne hos Rito Garn&Hobby! Skulle hatt den nå fordi eg vet det er kule ting til Halloween i den!

Alt er montert med Nano Tape, sitter som støpt uten
å ødelegge figurene, eller døra 🙂

 

Alt eg bruker av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby!
Elsker den kjappe leveringa! Det er et must når du venter på kjekke ting!

 

Hmm I dag klarte eg å fullføre den mye etterlengta hviledagen min! Hørte f.eks mobilen ringe, men tok en den? Nop! Eg trengte denne dagen, kun meg selv og BARE meg selv! Har bare sittet ved spisebordet å surret, hørt på håndballkamp, sett på litt svenske hårreisende fruer i Hollywood, og NÅ? Vel, eg er sulten så det er virkelig på tide at de bakte potetene blir ferdig! *romler i magen*

Etter mat? Hmm kanskje eg strikker? Alt (det meste i allefall) av perler står fortsatt på spisebordet så hvem vet? Kanskje det blir noe mer jul? Skal aldri si aldri for julepynt kan man vel aldri få for meget av? Iiiikkjeee sant!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN LØRDAGS KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg