Dagens FARGER!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

I dag tok eg bare en sjefavgjørelse: Nå var det nok rydding og sååå bare satte eg meg ned med disse fargene 🙂 Finnes nesten ingenting som er bedre! Masse “Me Time” fikk eg også i løpet av dagen.

Alt eg bruker av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby

 

 

 

 

I dag måtte alle de små sommerfuglene vike for nå er det høst 🙂 Ååå for en deilig årstid – Min favorittid! Fargene, luktene, det kalde drage i lufta, masse stearinlys, mørke kvelder og kos inne ♥ Eg benket meg ved spisebordet
og bare perlet i vei, har flere planer for inngangpartiet for eg er veeeeldig glad i sopp! Det må eg ha, litt sopp,
noe her og noen der. Må skynte meg før alt til jul skal opp 🙂 Kan jo bli en travel høst!
Fant litt av hvert inne høstmotiver HER INNE 🙂

Selve navneskiltet er Anja Takacs sitt og du finner det Her Inne på Bloggen hennes.

 

 

 

Alle skal få! Selvfølgelig måtte det litt pynt opp i kroken til Milo ♥ Faktisk, tro det eller ei, men når han kom for
å spiste kikket han voldsomt først *ler* Ble så koselig atte! Har planer om å perle i morgen også hvis ikkje eg blir nødt for å rydde på kjøkkenet!! Skjenken ble ferdig malt i dag og planen er å bære den opp i morgen!! *ANGST!* Kjenner at eg orker ikkje heeelt å rydder allerede nå hehe Trodde jo faktisk det tok lengre tid med den malingen, men det var tydelig at Ali også var annige. Anyway, skjenken ble utroooolig flott! ♥ Skal legge ut bildet når det er montert – Å ja, Ali demonterte alt når den ble malt 🙂

Jaja, hadde i grunnen tenkt å male nå i kwell, eller dvs teste maling på de Alvehusene, meeeen kwellen gikk med til kjøring og middagslaging. Får teste det i morgen, men nå må eg innom eBay og kjøpe noe gøy som eg TRENGER! Bare vent å se, det er helt genialt!

 

 

HA EN RIKTIG
GOD NATT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg