Har DU det gøy midt i uka??

Reklame | Rito Hobby

 

Min mening: Det er VIKTIG å ha det gøy, samme hva, men ha det gøy! Det kan slå en god treningsøkt
i høsting av litt energi 🙂 (Men seriøst? Eg må komme meg tilbake til mølla!!)

 

Alt av perler og brett i dette innlegget har eg fått fra RITO HOBBY, de har et massivt
utvalgt av alt du trenger om du ønsker å perle slik som meg
🙂

 

 

For at eg virkelig skal kunne slappe av på Hobbyrommet er det best om eg har fått unnagjort litt av det som forventes av “ei som bare slenger rundt hjemme”! Så ja, i dag tok eg et jafs, fikk vasket OG hengt opp et par maskiner med klær + en vasket stua og alle gulvene *SMÆKK* Da var det bare å dusje,
ta på koseklær og innta det magisk rommet!! Woop Woop!!

 

 

 

 

Alle figurene eg har perlet her er fra DENNE BOKA som du får tak i hos Rito Hobby 🙂
Alle de bøkene der kan eg virkelig anbefale – alltid noe gøy å lage!

 

 

 

 

Dessuten burde alle ha en papegøye hengende i taket, ikkje det…?

 

 

 

 

Denne anda her har eg fått en føling på er veldig poppis! Ergo? Jepp,det blir så absolutt flere, og det er store sjanser for at den kvekker opp i flere farger ♥ Det kommer fra en badeand etusiast….
Jepp, voksne mennesker samler nemligen på det.

 

 

 

 

Sånn *Klapser* i hendene, da begynner eg å nææærme meg under kontroll til Tananger Dagene – Det blir skamgøy uansett hvordan det går. Har ikkje de største forhåpningene, kanskje like greit for da blir eg ikkje skuffet *humrer* UANSETT salg eller ei, er det mye (eller alt?) igjen etter på har eg selvfølgelig Plan B! Noen kommer til
å bli glad for disse uansett. Sebra boksen til høyre skal fylles med noe godt eller gøy +
det kommer også en Panda- og Leopardbox – Skal det være så skal det være 😀

Men altså: Det er viktig å ha det litt gøy i hverdagen. Gudene skal vite at det er lett å ramle inn under samme tralten hver dag. Mye mulig man har en del man har lyst å drive på med, men alt for mange er så redde for hva andre skal si!?!? Har mer enn en gang følt på det selv og noen ganger har eg tenkt litt sånn: “Hva er egentlig “galt” med meg? Eg er jo voksen….!?” Men så har eg ristet det av meg og bestemt at det som gir meg glede, det er det eg skal drive med! Nå har eg holdt meg til strikking i maaange år, og alt eg har hatt av annet hobbystash har vært nedpakket fordi eg ikkje har hatt plass å drive på. Ja jo, eg har sittet en del på spisebordet, men det blir jo begrenset når man må rydde bort til helga, eller om det kommer besøk. For å si det sånn: Hobbyrommet er det beste eg gjorde for meg selv! Hadde egentlig lite medhold for å kunne ta dette rommet, men heldigvis ga eg meg ikkje hehe Nå kan eg styre med ALT, ja og da mener eg alt! Har eg fortalt at eg har en sementsekk på shoppelista til neste gang? Jepp, når den er i hus skal eg ut å sanke steiner! Jadda, men fra nå av og ut hele mai blir det perle, perler og litt til perler + det kan dukke opp noen småprosjekter som Rito hadde lyst eg skulle prøve meg på og det sier eg ikkje nei til. Det blir gøy, bare vent å se!

Men NÅ? Vel nå tenker eg det er på tide å få en Badeand til på perlebrettet, og nei, den blir ikkje gul 🙂
Så får me sjå da vettu, sitter å funderer på en Give Away også – Til Helga kanskje?

 

 

KOS DEG
&
HA DET GØY

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg