Har du et par gøyale garnnøster?

Designet av Sarah Keller

 

Alle har me minst 1 skikkelig crazy nøste på hylla man ikkje aner hva man skal strikke av, eller at man sparer det til noe – Dette nøste kan du hente frem nå! Da kan eg love deg et par skikkelig stilige hansker du aldri bli lei av! Nå føler eg meg skikkelig trigget til å finne frem mitt nøste….En Tropisk Fisk som eg har hatt siden tidenes morgen sånn ca…Drops Delight er også et garn som passer perfekt til disse hanskene, eller du kan gå for sokkegarn
på ca 360 – 400 m (Sjekk strikkefastheten om størrelsen er veldig viktig)

 

 

 

Designet av Sarah Keller

 

Om du har vært i “gamet” omtrent like lenge som meg husker du garantert JAYWALKER når du ser disse hanskene? Det var de aller første skikkelig kule sokkene eg ble fullstendig hektet på! Sleit som en sliten traver med å klare å strikke de….husker eg var fullstendig fersk på engelske oppskrifter og bytta rundt på fell og øk…ble noe meget rare sokker der i starten, men eg fikk meg da et par til slutt – Omsider! Men…Ååå…det blir så fint med et flott nøste i dette mønsteret! Lagrer disse hanske pronto og lover meg selv mer strikketid…Snart!

 

BASALT FLOW MITTS
Bildene over
One Size

 

 

* * * *

 

 

 

Konstanterte med en gang eg sto opp at himmelen hadde falt ned i dag….og det regner! Skikkelig tungt, mørkt
og kleint vær…Da er det GØY(???) når man får snap fra storesøs at de er på vei til granca….ikkje sant
Gi meg i det minste oppholdsvær så er eg fornøyd, eller la det i det minste snø og ikkje regne…
Eg vet, det er alt for mye å forlange…sukk

Har da i det minste et lyspunkt i stua…den siste Amaryllisen fra jul har nå endelig satt i gang med å blomstre, så det er da noe 🙂 Siden den er knall rød har den hele oppmerksomheten! Så flott vettu! Jaja eg får da å lage meg et par knekkis og tusle inn på Hobbyrommet snart, har en T.Rex på brettene og skal i gang med et par kompiser av han etterpå. I går fikk eg endelig montert opp hele SOLSYSTEMET og det ble eg ganske fornøyd med
(Nei, det henger ikkje ute, eg har pakket det fint i poser og håper det skal henges opp et annet sted)

 

 

 

HA EN MAGISK DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg