Når man er sjef over egen hverdag…

Reklame | Rito Hobby

 

…er det jaggu ikkje godt å si hva som skjer….eller hvor det skjer! Selv om man bare surrer hjemme av en grunn er det likevel herlig å ha noe å surre med, ikkje det? Det er bare å synke inn i bobla og leke med fantasier og farger + et dryss med glitter, vel…Da har i allefall eg det gøy 🙂 Eg perler nesten utelukkende fra Anja Takacs sine bøker – Figurene hennes, ja t.o.m dette solsystemet har sin helt egen sjarm ♥ Har i grunnen ikkje vært så veldig opptatt av planeter før, men nå kan eg i allefall rekkefølgen og det var faktisk veldig kjekt perle.
Alle har fått litt glitrende detaljer.

 

Alt av Hama Midi perler og perlebrett har eg fått fra Rito Hobby!
De har alt du trenger uansett hobby
🙂

 

 

 

 

Først monterte eg alt opp på veggen i stua, men det ble elendige bilder pga lyset….Etter at eg montert de opp her ute på murveggen kunne eg faktisk bare hatt de der…meeen eg har tatt de ned og pakket de fint
i Zipposer så får eg se hvor de ender opp 🙂

Kan du rekkefølgen på planetene?
Sola, Merkur, Venus, Jorden, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus og Neptun 🙂

 

 

 

 

Her inne på Hobbyrommet herjer et par Alien!
De er søren meg litt av noen luringer!

 

 

 

 

Aliens og Eventyrskogen, begge deler skal få noe mer, men akkurat nå befinner eg med mange milloner tilbake
i tid og er i gang med de som levde da – Det er gøy! Alle figurene er perlet på mer enn ett brett, derfor anbefaler eg bare til å plukke med seg….minst 10 stk om du har havnet på perlekjøret! Man blir tøffere etter hvert
og plutselig er ingenting for stort til å perle!

Eg har perlet et par ganske råe prosjekt som eg har gitt bort i gave, mulig du husker YODA? Eller Løven som ble hele 70 cm X 100 cm?? Ganske stolt av de 2….Har faktisk ei ny ramme som eg satte bakom døra her,
den er 70 cm X 100 cm….Har mange ideér i hodet, spørsmålet er bare: Hva skal eg velge?

Anyway! Nå har eg en Pterosaurus som krevet litt oppmerksomhet, noe eg med glede skal gi han!
Kjempemorsom fyr! Woop Woop!

Kos deg du også, ha en fortsatt flott mandag og husk at det er viktig å leke litt, beholde litt av det barnslige i oss – Da slipper man å bli gammel heter det!?!

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg