Har du litt tid til overs? – Gratis Oppskrift

Designet av Catherine Bligh

 

Bare ved et kjapt blikk på bildene her kan eg si at: “Ja dette tar nok litt tid”. Det er lappeteppet sitt ser du, rene kunstverket for å si det mildt! En ting er jo å hekle det, men tenkt på den hjernen som har designet det??
Ikkje sant! I tillegg er hele sullamitten helt gratis! Oppskriften altså.

 

 

 

Designet av Catherine Bligh

 

Oppskriften/Mønsteret består av flere Pdf sider, har kikket gjennom dem og sånn ved første øyekast er det virkelig en flott oppskrift! Gode bilder, videoer, ja i det hele tatt. Kan du hekle går det greit, spørsmålet er vel mer:
“Har du tid?” Kommer jo også litt an på hvor kjapt du vil ha det ferdig.

 

 

 

Designet av Catherine Bligh

 

Absolutt en stjernekikkert på sitt beste, ikkje det?
Datidens stjernekikkert er vel nesten som nåtidens Ipad for barn? Eg sa nesten hehe Men husker spenningen når du hadde klart å skru frem et flott stjernebilde, og så skulle du prøve å vise noen hva du hadde “laget”, du flyttet kikkerten forsiktig og så raste alt akkurat rett før noen fikk sett…Ååå, jaja så var det bare å begynne å vri på nytt

 

THE KALEIDOSCOPE BLANKET
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

Ååå eg sitter her å teller på knappene OOOOM eg gidder kjøre til legekontoret for å ta de prøvene….Eg vet jo at eg MÅ, men likevel…Det har vel egentlig aldri gått knirkefritt på den lab`n, til slutt sitter du der å føler deg som tidenes mest irriterende tilfellet *ler*. Det har nesten blitt sånn at eg må love meg en premie etterpå bare for å orke å gjennomføre, for en blodprøve liksom! Tro hvor mange ganger det blir i dag?  Jaja eg vet at det kommer en kosepakke i posten i morgen så da kan eg glede meg til i morgen, for slik været er om dagen er det vel nesten ingen som har lyst å gå ut?? Det blåser helt sykt her og det regner/hagler om en annen!
Ja, selv Milo (<–Katta!) vil ikkje ut!

 

 

LAG DEG EN
INNHOLDSRIK DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
      1. Ikkje sant vel? Har planlagt en liten tur innom der på tordag når eg likevel skal kjøre den veien 😀 Å ja, det er absolutt et favorittbutikk <3 De har et sånn deilig utvalg av tusjer og papir <3

    1. Det var litt av ett arbeid. 🙂 Æ har ikke vært uhøflig å ikke takka for premien.Visste ikke at den var kommet.Gubben har sikkert hentet posten,engang.Idag kom han med den,å sa at den har vært i sekken hans lenge. 🙂 Tusen takk skal du ha. 🙂

Siste innlegg