Har du mer restegarn?? – 3 Strikkeoppskrifter

Designet av Jen Yard

 

Hvis du ikkje brukte opp (eller reserverte..!) alle restene på gårsdagens prosjekt ramlet eg over noen herlige til! Dette er jo helt enkle design, men det er noe med det når du klarer å strikke helt vilkårlig med restegarn…
noe eg veldig ofte sliter med fordi eg alltid havner inn i et system…Irriterende!

 

 

 

Designet av Jen Yard

 

Restegarnsokker er noe av det flotteste! Det er bare å samle alle sokkegarnrestene du har i en pose, plukke fra posen uten å planlegge – Da får du sokker som dette! Definitivt noe eg bør trene på!

 

EASY PEASY RIBBED SOCKS
Bildene over
Dame str 5-12

 

 

 

 

Designet av Jen Yard

 

Hansker likeså, skikkelig stilig!
Snakk om å verdsette restegarnet sitt!

 

EVERYTHING NOVEMBER MITTS
Bildet over
One Size – Passer de fleste

 

 

 

 

Designet av Jen Yard

 

Tror ikkje eg hadde brukt noe som dette, da ville eg heller hatt en genser i alt restegarnet! En skikkelig deilig raglan top/down – Det hadde vært noe det! Strikket i f.eks Opal på pinne 2,
ja da hadde eg hatt tidenes stiligste ullundertøy!

 

WARM HUGS ARM WARMER
Bildet over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn! Da er uka i gang! Eg må starte med å komme meg på apoteket…Sto opp i går og oppdaget at det var tomt for paracet…Tenker nå at det sikkert var grunnen for en dårlig dag i går, kjenner absolutt på det samme i dag. Paracet er viktig for kvaliteten på formen min! Den er katalysatoren for medisincoctailen min…Jaja nå har eg jo fått testet at den faktisk BØR være til stede…Burde nok så absolutt ha kjørt ned på Joker i går…vel vel…

Planer for dagen? Ja det er å dra ut til Amira og de å holde Alex (<—The Kitten!) med selskap – Passe på han litt. Han ødela ei klo på lørdag og var i narkose på søndag og fikk dette fikset….Stakkars! Nå er det bandasjer og krage som gjelder og det er ikkje så populært for en som nylig har blitt veldig glad for å kunne gå ut og inn som han vil. Eg får ta med meg et strikketøy å holde han med selskap noen timer, se litt serie og slenge på sofaen.

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Lekre sokker og pulsvanter, men må nok som deg øve på å gi litt F### og gi slipp på systemet. Kan tenke og gruble i evigheter når det er fritt frem, men hiver meg over mønster med glede og ser ikke problemet med mange tråder å feste.
      Paracet må til i pillecoktailer. Det har man da smertelig erfart, så her går lageret aldri tomt.
      Lag deg en flott dag.
      Klem fra Liv

Siste innlegg