Om du har noen garnrester…

Designet av Rosemary (Romi) Hill

 

“You can knit these up quickly from bits and pieces and have them in the mail to someone special
the next day to spread a little bit of springtime cheer”
– Romi

Totalt trenger du kun 100-150 m med garn, fordelt på 3 farger så her funker det fint å hente frem litt restegarn
i diverse farger. Vær litt vågal i fargevalgene: Jo kjekkere å strikke og freshe blir de 🙂
Våren er full av farger så det er bare å følge opp.

 

 

 

Designet av Rosemary (Romi) Hill

 

Du får ganske mye i dette lille prosjektet: Litt lace, Latvisk flette og ikkje minst er det striper! Herlig strikkeprosjekt mens du planlegger det neste store prosjektet, ikkje minst blir du kvitt litt rester
(Som forøvrig har lett for å hope seg opp)

 

SPRINGY MITTS
Bildene over
Str Voksen (S, M, L)

 

 

 

 

Designet av Rosemary (Romi) Hill

 

Hvis du har mindre rester, altså smårester, tja…Da kan jo disse være noe å slenge på pinnene? Det er ca som en vristvarmer med hele 2 tomler! Morsomme også, garantert at smilet kommer frem!

 

CUPPY SWEATER
One Size

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, klar for hverdagen igjen? Det er eg, går helt i surr med dagene nå så det skal blir herlig med vanlige dager (Rutiner!). Hvis bare varmen nå bestemmer seg for å komme, ja da blir det bra 🙂 Sto opp halv 7 i dag eg….Hadde klokka på halv 8 da, så en litt for kort natt ble det og eg kjenner at sofaen frister! Ute blåser det så mye at de hviiiner i terrassedøra…kuling forteller Yr.no...Temperaturmessig så kommer det seg denne uka, det er da noe i det minste 🙂 Jammen glad for at eg Gikk meg en god tur i går, for det frister ikkje sååå mye i dag – Tror eg skal ta meg en dag i bobla eg, male litt, strikke litt – Faktisk så har strikketøyet nå en mer eller mindre fast plass midt på skrivebordet mitt! Tja, siden eg sto opp så tidlig er det jo snart lunjstid for meg – Et par knekkis kanskje?

 

 

 

LAG DEG EN
BRA DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg