Har du planlagt nytt prosjekt til høsten?

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Eg har ikkje planlagt noe spesifikt, men da eg ryddet her for litt siden (ja du vet når eg flyttet alt garnet mitt?) da fant eg et prosjekt som eg drømmmmer om å få ferdig…sukk…Et dominoteppe strikket i Opal på pinnenummer 2,0! Nei, det er ikkje tull, (det er et evighetsprosjekt) men akk det blir så fint! Det henger nå veldig synlig inne på rommet mitt, opp i et lite nett sammen med alle nøstene som skal strikkes opp….en dag, forhåpentligvis snart.

Problemet er jo at eg stadig ramler over nye lekre prosjekt, ja som disse 2 fantastiske teppene!!
Eg var jo sikker på at de var strikket, men nei – Disse
skal hekles 🙂

 

WINTERY OCTAGON MANDALA
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Tatsiana Kupryian

 

Fantastisk fint, ikkje sant??

 

STAINED GLASS WONDER BLANKET

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ååå vettu ka eg gjorde for litt siden? Mmm eg vasket alle gulvene og nå tar eg et godt varm fotbad! Da blir det digg å svinse rundt barføtt etterpå! Til tider føler eg stua er som Sahara! Siden terrassedøra står åpen stort sett hele sommeren, og når det blåser som i dag blir det ganske grusomt å gå barføtt! Eg får “neller” av smuler under beina!

Eg startet dagen tidlig med å ribbe, skure, rydde og gnikke hele kjøkkenet! Det er nesten så eg har lyst å henge opp et skilt med ADGANG FORBUDT på døra, ja bare for å nyte det gjennom helga. Meeen, Ali har annonsert at han har lyst å lage hjemmelaget Falafel i morgen….Hmm…det innebærer bla baking og rommelig av kjøkkenet mer eller mindre hele dagen…Jammen godt eg gikk for frossen Grandi i dag, da ble det i det minste ikkje noe rot *ler* Etter at helge/ukehandelen var i hus var det om å gjøre å rydde alt på plass uten å rote. Side det har eg sittet på Hobbyrommet å koset meg, ble noen flere armbånd mens eg så en film på Netflix 🙂

Nå tenker eg å vie litt tid på småbamsene eg holder på å hekle,men eg havner nok inn på rommet mitt igjen, spesielt om det ikkje er noe på Tv.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg