HEKKAN – Nå ramla eg av stolen!

Designet av Marken of The Hat & I

 

Her kommer altså selvstripende garn virkelig til sin rett! For et herlig kaos, men akk så perfekt! Klart du kan bruke ensfarget garn også, men vettu hva eg ville gjort da? For det første hadde eg da heklet en rad i hver farge, men eg hadde også heklet teppet på langs slik at du bare kunne latt tråde henge litt lang i hver ende og latt det blitt frynser på teppets kortsider. Hvis ikkje, vel da får du deg en real (tråd)fest til slutt 😀

 

 

 

Designet av Marken of The Hat & I

 

Designet av Marken of The Hat & I

 

Må jo si at denne utgaven med lekker kant er jo det eg hadde ønsket! Orginalt er teppet heklet i Dette Garnet,
du trenger i så fall 7 slike nøster, blir slettes ingen Upris, men vært obs på at garnet er 100% Acryl…sukk…Men…Hmm…det garnet er ca 100 m pr 50 gr…Ok…Da kan du evn bruke f.eks BIG Delight – I grunnen det første flerfarga garnet i den tykkelsen eg kom på. Det er nå i det minst ull, noe eg syns et pledd bør være.
Eg drømmer jo ennå om et teppe i Tropical Fish….sukk

 

RENOIR`s RIPPLE
Bildene over
Str 127 cm X 157 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Tro om det var Tropenatt i natt?? I følge min klokka var det det, men uansett var det varmt. Våknet opp med et tung hodet så hvis det skal komme tordnevær kan det bare komme NU og gjør dagen litt lettere. Min umiddelbare plan er å bare sette meg inn på Hobbyrommet med alle vinduer åpne. Mor mi har i grunnen invitert oss på pizza
i dag, men i denne varmen tror eg at eg må avslå siden det innebærer en del kjøring frem/tilbake og henting av pizza før den kan fortæres….for så å gi meg dårlig mage etter på *ler*

Men! Eg må nok ut en kjapp tur i dag, det kommer nemligen en pakke på posten – Venter kun på en hentekode! Spørs om eg ikkje må eksprimentere med noe dille greier i kwell,
satser på en sval kwell slik at kreativiteten blomstrer!

 

 

NYT DAGEN

 

Kanskje eg må svingen innom kjøleskapet en del ganger for avkjøling…

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Wow, ja det teppet der var flott. Ønsker meg sånt!
      Men vet du, i dag hadde vi Pasta pesto etter din oppskrift til middag. Åh, så digg, men vi hadde fullkornspenne og vi tok også et realt dryss med Parmigiano reggiano over. Nyyyyydelig!!<3 Så tusen takk for oppskrift!

Siste innlegg