Helt perfekt til meg! -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Karen Bowness

 

Nå er ikkje eg en person som er ute å løper i tid og utid, men de gangene eg bruker votter er det alltid et MAS!
“Å den var fin, den skal eg ta bilde av”….Av med vottene, putter i lommen, tar bildet, på med vottene…IGJEN!
I den perioden eg gikk mye tur ble dette ei mara etter hvert, av og på, derfor bør eg strikket meg et par av disse ASAP! I tilfellet eg begynner å gå tur igjen! Eller, trenger ikkje gå tur en gang for disse vottene er helt supre når det er kaldt så lenge du har en smart telefon hehe Akkurat det klokkehullet hadde eg sikkert klart meg uten? Men kult uansett – Smarte votter med en brukbar funksjon på mange områder 😀 Sånt liker eg!

 

 

 

Designet av Karen Bowne

 

Dessuten kan eg strikke vottene i Opal på tynne pinner så selv uten klokkehull
og hel topp ble eg solgt rimelig kjapt – Så det så!

 

DATA NERD RUNNING MITTS
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

NÅ har eg lært: ALDRI spise Ravioli på kwellen, ALDRI! Selv om det ikkje var all verden eg spiste så VET eg jo at kremfløte (som jo er “sausen“) dreper både meg og magen min! Våknet kvart på 5 og tenkte: “Fy faen eg er idiot!”. Men men, for en gangsskyld var det verdt det å servere middag kl 21:30 til alle ungene mine – Kjempekoselig! ♥ Sov helt til kl 10 i dag, litt sliten der ja, men nå begynner formen å stabilisere seg! Eg har jo planer i dag skal vites; Skal jo som vanlig handle for mor mi, men sååå skal eg jo på Ikea vettu! JuHuu Satt å scrollet meg halvt ihjel på nettsiden i går og har skrevet en liste på ting eg må se på og kanskje kjøpe. Me har så lenge eg kan huske hatt “Kaffibrett” i stua, der står pumpekanna, kopper og det man trenger hele døgnet. Det siste året spesielt har det blitt noe mindre sånn traktekaffi og da tenker eg å heller flytte den “stasjonen” ut på kjøkkenet siden me nå har plass til det der. Ali fikk f.eks kaffikvern til jul og lager sin egen arabiske kaffi (typ ekspresso) + han drikker mer og mer te.
I går handlet eg inn litt nye tetyper og andre ting me bruker (trengte påfyll) så i dag må eg altså finne ting som kan “samle” dette uten at det blir kaos. Ha sett noe tekopper som eg må sjekke ut også 🙂
Gøy med en tur på Ikea!!! JuHuuu

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. De vottene var geniale nettopp på grunn av klokke-hullet!
      Tenker på Snuppa mi som er ute å løper uansett vær, og som sjekker puls og tid mens hun holder på, for henne blir de sikkert en ubetinget suksess! 👍

Siste innlegg