Herlig GOD! – Deilig Strikkeoppskrift

Designet av Åsa Tricosa

 

Absolutt en hals helt i mi gate! Ikkje bare har den en snerten vri, men den er også smekkfull av riller….Rille på rille i akkuart det garn du liker best å ha under haka!! ÅÅå ja, har brent meg på det: Garnet kjennes godt og mykt ut,
du strikker i vei, men me én gang du får det under haka kan det stikke som ville helv…! Jepp! Beste tips der er jo
å stryke nøstet under haka og klemme til, stikker det ikkje? Kjør på 🙂 Denne halsen er absolutt
en fullverdig og flott gave, strikk noen og ha på lur 🙂

 

 

 

Designet av Åsa Tricosa

 

Oppskriften er skrevet på 2 strikkefastheter så her har du noe mer valgmulighet når det kommer til garn.
18 m/36 row eller 20m/38 row 🙂

Åsa Tricosa har veldig mye fint! Hun bruker farger på en veldig glad måte for å si det sånn! En av mine favoritter er DENNE OMSLAGSJAKKEN!! ANdre ting på lista mi fra henne er DENNE JAKKEN og DENNE GENSEREN ♥ Er ganske iskker på at du også klarer å finne noen favoritter hos henne, det er design til å bli glad av 🙂

 

CHIRRUP
Bildene over
Oppskriften på 2 størrelser
og 2 Garntyper

 

 

* * * *

 

Ååå i natt ass!!! Våkna halv 5 eg….ZzzzZzzzzork! Etter hvert måtte eg bare gi opp, sto opp, tok på meg pysjen
og flatet ut på sofaen og sov til halv 9. Litt oppstykket natt med andre ord, men eg fikk totalt de timene eg må ha for å fungere optimalt. Ja du, Amira og eg var på butikken i går kveld! Sååå herlig å komme seg UT å se litt andre folk!! Nå var det nesten ingen verken på Rema eller Kiwi da, men noen andre fjes fikk eg da sett 🙂 Fikk også bunkret opp med litt nødvendige ting som eg trenger litt av hver dag, ja som Cottage Cheese, frø og blåbær 🙂 Neida, ingen hamstring, bare 2 av hver – Eg er finslig sånn altså 🙂 Ble litt satt ut da me kom inn på Rema, der var det NESTEN tomt for varer! Trodde først at nå har Tananger Buene fått panikk og gått berserk, men neida, mandag 20.april skal Rema RIVES!!! Derfor trenger de å tømme butikken….Syns de kunne kjørt litt sånn morsom “Tøm-Butikken-Tilbud” 🙂 Samtidig som denne skal rives får med 23.april en splitter ny Rema “rett der”, peker ut vinduet, ja det blir nesten en RemaNabo! Men!! Den som rives skal også bygges opp igjen, det kommer en blokk(!!!) der med Rema i 1.etg! Jadda, da har me 3 store Remabutikker innen for en minimal radius her
i Tananger…..Kan DET være smart? Tja, kanskje, men personlig hadde eg satt pris på en butikk som har ferskvaredisk…DET har eg savnet siden Kiwi “mistet” sin….Jaja

Anyway! I dag? Vel, det blir vel litt perlerier da, har noe som skal monteres og noe dill som skal perles ferdig så eg har mer enn nok å henge fingrene i 🙂 Eg vasket og gjorde rent stua i går og siden eg hører at Ali har inntatt kjøkkenet vil eg tro eg slipper det i dag! Da kan eg vaske klær OG perle – Fin kombo!
Da får eg en perlepause ca 1 gang i time når eg skal henge opp klær 🙂

Tror nok at dagen blir fin eg, med litt innsats blir den nok det 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD
DAG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg