HIMMELSKE OG LANGE SOKKER # GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Purl Soho

Egentlig burde eg strikket på et par sokker absolutt hele tiden, ja for sååå mye er eg glad i strikka sokker! Om de er korte, lange, tjukke, tynne, enfarget, fargerike, mønstrete eller hva som helst, så digger eg sokker!

Om det oppstår et hinder så er det halvveis på sokk nr 2…Typisk, spesielt om eg strikker på pinne 2 som eg liker aller best 🙂 SÅ altså, de lange sokkene her er absolutt mine drømmesokker haha De strikkes på pinne 2!! Say no more! Frem med tålmodigheten og bare nyte liksom! Eg har strikket sokker som går opp til midten på lårene tidligere på pinne 2 og det gikk overraskende fort og greit merkelig nok! Strikket de i flerfarget Opal og er utrolig lekre!
NÅ trenger eg og MÅ ha et par til!!

 

Designet av Purl Soho

Disse sokkene er så enkle at de er nydelige ♥
De strikkes i Purl Soho sitt eget POSY GARN –> Inneholder 75%SW Merino, 15% Cashmere og 10% Nylon….Sukk…De er jo bare NØDT for å bli Himmelske. For å strikke str Voksen Large trenger du 4 hesper og de minste sokkene trenger du 2 hesper. Blir ikkje de billigste sokkene, men dog…Sukk…

 

Designet av Purl Soho

MEN!! Noe som er ganske så sikkert det er at eg garantert har noen hesper av et eller annet som sikkert hadde blitt perfekte til disse sokkene! *Må Sjekke*. På den andre siden var det noen utrolig herlige farger i det Posy garnet ♥

 

VERY LONG SOCKS
Bildene over
Str Junior og Voksen (S-M-L)

 

* * * *

 

Sitter i grunnen bare her å gjesper eg, joda eg har da fått strikket noen omganger og ALT stemmer perfekt så det er i skjønneste orden. Men…eg har nok ødelagt noe av døgnrytmen min da eg tok meg en kwil i går…Sukk…er i grunnen ganske så lenge siden eg har kwilt nå, men når man først starter så er det på an igjen…Hmm spørs om eg ikkje bare må blunde en liten time for å holde ut i kwell.

…OG i kwell da skal eg se på Nrk for en gang skyld!! Ser egentlig aldri på den kanalen, men i kwell, ja da bør DU også se på NrK! Kl 20.55!
Da kommer nemligen SUPERHUNDENE!  🙂

Neste søndag er det endelig SuperHELTEN GryHege og Kie sin tur.

Jepp, eg tar å smetter under dynene ei stund og lader opp 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG VIDERE

 

 

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg