HOBBYROMMET: Innbilt kontroll, og fullt kaos!

 

Hver gang eg føler eg kan ane en kontur av hvordan Hobbyrommet vil bli seende ut så eksploderer det – IGJEN, og alt er nok en gang bare kaos! For å si det sånn, eg visste eg hadde mye og mye forskjellig stæsj, men ikkje ante eg at det ville gjøre sååå mye ut av seg når alt kom frem i lyset…sukk
Er ganske sikker på at du kjenner deg litt igjen…?

Amira hadde fri i dag og kom her tidlig, planen me begge hadde var å bli ferdig tidlig. Eg hadde jo mine rydde/ordne planer og Amira hadde sine – Hun hadde jo tross alt en FRIdag…Vel, de ytre påvirkningen kan ingen av oss rå over og den ene forstyrrelse etter den andre poppet inn og når me ENDELIG kunne sette i gang, ja da hadde jaggu meg Ali stukket av med borremaskinen…! Ser du!? Me, eller Amira da, fikk montert 2 hyller og når me bare måtte si stopp var klokka nærmere 18!! Jadda, me har sittet å ventet/avventet 90% av tiden i dag….
Men men, det er jo ikkje så mye plass igjen til hyller heller så…*ler*

Vet ikkje om du legger merke til det, men eg har fått montert opp nye Phillips Hue spotter (Ja eg vet, men eg er litt stolt over å endelig ha kjøpt de) slike at det skal bli bedre fotolys på rommet, men ser jo veldig tydelig på alle disse bildene at spottene må justeres og stilles på *ler* Har jo flere hyller som sperrer for lyset slik de står nå *ler*

Hva eg skal bruke den øverste hylle til helt øverst her er eg ikkje heelt sikker på,
men det blir nok til litt “utstilling” av ting eg lager…sikkert…får sjå

 

 

 

 

Før me pusset opp Dib sitt rom hadde han flere svarte Lack hyller og eg fant en av de i dag, tviler på at eg trenger flere svarte. Ble bra med svart hylle på svart vegg og se for gudsskyld bort fra den Tv som henger der…*fniser*…Eg er ikkje veldig keen på å ha tv der og hvis eg skal ha tv der, ja så skal det så absolutt være en annen enn denne *ler* Skal kjøpe min egen tv eg…*ler litt til*

 

 

 

 

Ser du?? Trodde eg hadde kontroll…Men så var det bare KAOS likevel! Det negative i dette bildet bortsett fra rotet er de der persiennen i vinduet! Eg er sikker på at de ble montert opp da leiligheten var ny ( i 1983!) De skal bort
og kastes, eg vil ha plissé, men har ikkje heeelt funnet de eg vil ha, har du et godt tips? Pek meg i riktig retning!

Grønne piler peker på noe positivt: Alle ladeledningene er samlet i en dubbedingsboks som er LIMT til veggen
og så kommer bare akkurat det eg trenger av ledningen opp i et hull! Endelig er ledningskaoset på gulvet borte
og det ble med ett enklere å vasket gulvet! Ikkje bare det, men eg har sittet under pulten her
å limt ledningen (NanoTape) til veggen 😀

 

 

 

 

Bortsett fra de samme irriterende persiennene er det i denne kroken (fra taket) at Kreasjonen eg snart skal
i gang med skal få henge 😀 Derfor blir det ingen hylle på veggen her.

B O K H Y L L A ja….Har ikkje sett den og heller ikkje hørt noe så vettu hva eg gjorde i dag?? Vel, eg fikk flyttet den single høye Kallaxhylla eg hadde på Garnrommet inn hit. Så ja, inn til videre skal eg bare ha bøkene i den, orker ikkje vente lengre for å kunne få orden på alle bøkene! Kommer bokhylla så kommer den, og hvis ikkje…? Tja, da er det jo lite eg kan gjøre når alle bare sier: “Det er tekniske feil/problemer med systemet så den dukker nok opp, men me vet ikkje når…!” Er ikkje enkelt å forholde seg til det nei….

Jaja, nå skal eg spise en B Å T I S og sååå vurderer eg å flytte på en del bøker nå i kwell.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Jeg har Hovden Plissegardin fra JYSK i stuevinduene. Enkle og pene, og ikke minst trådløse 🙂

    2. Rett overfor Kilden, der hvor bilbutikken/garnbutikken/vaksinekontoret er ligger det en gardinbutikk, Interiørservice. De har mye forskjellig og jeg var veldig fornøyd med servicen jeg fikk da jeg kjøpte plissegardin! Anbefaler de, synes ikke prisen var så verst heller, som inkluderte at de tok mål, kom opp med en bedre løsning for meg, samt monterte.

Siste innlegg