HOODIE – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Go Handmade

 

Eg er en Hoodie person, har vært det så lenge eg kan huske! Er det ei hette på, ja så kjøper eg det, eller strikker det. Har strikket bla Denne flotte! En god og myk hoodie som dette som kanskje i tillegg er litt oversize hadde vært perfekt å krype inn i nå som me gjerne har det litt kjøligere inne enn normalt *humrer*.
Mye god varme i god ull

 

 

 

Designet av Go Handmade

 

Ser ganske rett frem ut denne genseren uten noe vanskelige krumspring 🙂
Middels tjukt garn og pinner så går det nok helt fint.

 

HOODIE 
Bildene over
Str fra XS til XXL (100 cm til 148 cm i overvidde)
Engelsk og Dansk strikkeoppskrift

Siden me nå er inne på hoodie må eg bare vise DENNE HOODIEN, den har ligget på lista mi siden omtrent første dag da eg tok steget ut på nett! Det er den flotteste, syns eg 😀

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

November er en vintermåned…vet ikkje helt...sto opp til 12 gr kl 07:00….Kan jo ikkje kalles vinter syns eg, men ganske deilig da! Holder det seg sånn til over jul, ja da blir det en enkel vinter selv om det skulle bli kulde i januar 🙂 Heldigvis kom eg meg i seng i går slik at eg i det minste fikk 6,5 t under dynene før eg skulle opp! Av alle ting har eg en negletime kl 10!! Har i grunnen fine negler akkurat nå så eg skal skynte meg å ta var på de før de nok en gang sprekker! 🙂 Etter på skal eg svinge innom jobben til Amira, en kjapp tur innom Ikea etter mer flasker, en tur på butikken etter litt ingredienser før eg skal lande i huset til mor mi. Blir nok en lang dag dette ja….
*Kwile middag senere kanskje*

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. November er en høstmåned. September, oktober, november = høstmåneder, så litt igjen til vinter 😊

    2. Hei Vibbedille 👍. Ser at du også tror at november er vinter måned. Nei, vinteren begynner i desember, og så fortsetter det med tre måneder pr årstid. Dog kan hvem som helst bli lurt av snø, regn, sol og varme, men de metereologiske termene er ufravikelige. Takk for mange og hyggelig blogginnlegg. Hilsen Birgitte

Siste innlegg