Høstens Fineste Strikkekjole! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Stine Hoelgaard Johansen

Altså! Nå falt eg pladask her i Go`stolen, så langt det er mulig i allefall! Dette er kjolen som egentlig kan brukes til alle anledninger, men spesielt nå ut over høsten og vinteren. Svinse rundt i denne sammen med et par ullsokker når det er huskaldt i november —> Nydelig! Men, kan også benyttes ved Julemiddagen.
Altså, veldig allsidig og lekker!

Designet av Stine Hoelgaard Johansen

Enkelt design med lekre detaljer! Strikkes i 2 garntyper: Tynn ull med litt nylon (Sokkegarn typen på 200 m/ 50 gr) + en tråd med Silke Mohair av den type du liker best. Liker du ikkje at plagg skal være pusete velger du bare et annet garn, bare forhold deg til strikkefastheten så går det fint. Eg syns det fort kan bli litt varmt med pusete garn, men akkurat det går nok over om noen år *ler*

TÖRNROSA
Bildene over
Fra 85 cm til 143 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

* * * *

I dag hadde eg alarmen på 9 fordi eg ville opp å kose meg siden eg har bursdag! Vel, eg våknet i halv 7 tiden
og fikk ikkje sove igjen
, sto opp, ventet 10 min til Dib gikk på jobb og flatet rett ut i hans seng og sov til….11.25!!! WHAT!?!?! Hele formiddagen borte vekk der gitt! Eg hadde jo planer! Vel, vel, timene eg sov bort får eg ta igjen
i kwell og bare rangle litt extra—> Problemet løst! Uansett, eg kan jo bare glemme klokka og late som at det er tidlig morning og ta det der i fra!

Planen min er å bare nyte dagen! Fikk jo masse nye perler i går (som eg kjøpte selv fra mor mi) så her skal det koses!! Åja!! Vettu ka?? Eg fikk en gave for noen uker siden som står inne på Hobbyrommet, den skal åpnes i dag! JuHuuu Ok, eg får åpne den på Snapchat! hehe Fikk også en VANVITTIG nydelig gave i posten i går,
skal vise den også! Det var bare sååå MOI ♥

Men nå skal eg en runde på badet og stelle meg før eg starte dagen MIN!

LAG DEG EN FIN
DAG DU OGSÅ

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

21 kommentarer