Hot ChiliSaus var populær gitt! -VINNERE!

 

Selv om det “bare” var 16 kommentarer på om “Noen ville smake ei flaske” ble eg overrasket at det faktisk var så passe mange! Tenkte gjerne om Mattilsynet hadde noen innvendinger…? Det var da i allefall noen som klarte å lire ut av seg at dette var den meste uhygieniske Give Away`n de hadde sett….OKEI…Men ok, noen har sterkere mager enn andre og tåler det nok. Kan love at eg ER renslig når eg lager mat,
enten det er til eget bruk eller som gaver 😀

Siden eg endte opp med å lage denne deilige sausen 2 ganger fikk eg jo selvfølgelig alt for mye til eget bruk,
og siden det ble så pass mange som 16 stk som ønsket å smake har eg latt Random.org trekke ut 3 Vinnere 😀
Det er gøy! Det er KJEMPEGØY!

Så ja, her har du de 3 kommentarene som vant! Det er nummerene på rekkefølgen kommentarene ble skrevet
(- en kommentar fra meg i kommentarfeltet)

 

 

 

 

 

 

 

Nei nei du skal slippe å scrolle febrilsk i kommentarfeltet *ler*
De (u)heldige er:

 

 

Kommentar Nr 1: Kjersti Eldholm
Kommentar Nr 11: Bunny Trash
Kommentar Nr 16: Kjerringtanker

 

 

Se der ja, en perfekt trekløver gitt!
Ok, eg bør begynne å notere meg adressene til alle som vinner noe for det er alltid noen gjenganger. Eg trenger adressen til Kjersti og Kjerringtanker, Bunny Trash sin har eg 🙂 Send en mail: [email protected]

 

Eg sender ingenting før mandag, er bedre sausen står i kjøleskapet til da
enn å bli liggende på posten til over helga.

Gratulerer alle 3 – Nyt den sier eg bare!

 

 

Eg har en Give Away til som skal trekkes i dag, du har fortsatt muligheten å bli med HER INNE for eg har vært på shopping og er litt opptatt noen timer nå, skjønner?

 

 

 

 

Jepp, eg må teste ut de nye perlene ei stund, men, kwellen er lang vettu 🙂

 

 

 

KOS DEG OG NYT
FREDAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg