GIVE AWAY – Vinn akkurat det du ønsker deg!

 

Yes Yes! Nå blir det Give Away altså, en skikkelig gøyal en! Tenk å kunne velge sin egen premie? Ikkje sant! Veldig praktisk egentlig, ja for da får du jo akkurat det du trenger eller har lyst på 😀 Det er selvfølgelig RITO HOBBY som stiller med premiene JuHuuu Ingen over ingen ved siden, de har ALT, og det er ikkje tull en gang!
De har t.o.m mer enn alt!

Først av alt skal eg bare servere deg en haug med bilder for å vise hvor mye eg har KOoOSET meg sammen med Rito Hobby det siste året, fra å nesten bare strikke (men med mange kreative drømmer)
har eg fått utfolde meg akkurat som eg ønsket ♥

Alt garnet på det øverste bildet, Infinity Hearts LILY ligger fortsatt trygt i ei hylle på Hobbyrommet, men om ikkje så veldig lenge skal det en noe lang kosegenser på pinnen 😀


DU er heldig for nå har det kommet sååå mange nye flotte farger i LILY!

 

 

 

 

 

Et annet garn som eg virkelig liker godt er Infinity Hearts Snowdrop! Liker vanligvis ikkje denne type garn, meeen noen ganger faller man bare helt i staver! Vil vel si at du kan strikke omtrent alt i dette garnet. Eg strikket jo Disse Hønene f.eks. Hvis du har tenkt å strikke tøfler i julegaver i år er det bare å sette i gang,
men da vil eg også anbefale at du kjøper…

 

 

 

…ei kanne med LATEX Gummimelk 🙂 Andre varianter og farger finner du Her Inne og det er noe som skulle vært påbudt under ulltøfler!! Tregulv OG trappet på eldre hytter kan være livsfarlige!

 

 

 

 

 

Har du planer om litt vaskekluter, grytekluter etc
er
Infinity Hearts ROSE et godt valgt!

 

 

 

 

Ellers kanskje du heller vil hekle? Funker akkurat like flott til det.
Pute, pledd, babytepper, leker – Ja hva du vil, det er bare å sette i gang 🙂

 

 

 

 

 

Trenger du eller noen du kjenner nye heklenåler? Eg hekler omtrent utelukkende med CLOVER Heklenåler
og Rito Hobby har alle størrelser. Selges enkeltvis eller i sett –

SUPER Julegave til noen som fortjener gode heklenåler ♥

 

 

 

 

 

Sånn ellers tror eg faktisk mange vil bli overrasket over hvor mye garn Rito Hobby har! Ikkje visste eg at de hadde sååå mye og sååå mange forskjellige merker? Visste du det? Vel, det er bare å starte og bla seg gjennom
Alt Garnet!! Nå har du liksom muligheten til å velge og vrake 😀

 

 

 

 

 

Kanskje du har lyst å plukke om noe eg tro me all har vært gjennom på barneskolen; Makrame!
Husker du det? Å joo da, Rito har også mye forskjellig innen
MAKRAMÉ!

 

Gratis oppskrift på både selve makrameén og blomsterpottene
finner du HER INNE på bloggen min 😀

 

 

 

 

Eg valgte å knyte med både Infinity Hearts Jutesnor og Infinity Hearst Barbante 🙂 Noen ganger er det også greit med noen Store Treringer og store perler, alt etter hva du skal knyte.

 

 

 

 

 

Hva med gaver med fine detaljer? Noen ganger kan selve prosjektet være veldig enkelt, men legger du til noen personlige detaljer, vel….Da har du en vinner! Strikk helt enkle grytekluter og lag enkelt de kuleste hempene!
Mer bilder + gratis oppskrift på gryteklutene/fillene og mer hva og hvordan finner du på
Dette Innlegget 😀

Årets julegave det der!

 

 

 

 

 

Eller hva med noen knallstilige lyse“staker”? Silrent!

 

 

 

 

 

For å lage disse detaljene trenger du LÆRREIMER (<–flere farger),
en
God Tang og Nagler.

 

 

 

 

 

Det kuleste er jo å Stanse Bokstavene selv!
Mer personlig kan det jo nesten ikkje bli 😀

 

 

 

 

 

Sånn ellers på strikkefronten kan eg jo ANBEFALE å ta en titt på alt Rito Hobby
har når det kommer til å
Blokke ut ferdigstrikka plagg!

Gå BANANAS sier eg bare!
For ikkje å nevne alle de flotte
Nøsteholderene

 

 

 

 

 

Andre gode, veldig gode faktisk, grytekluter kan du strikke meget kjapt av Infinity Hearts Ribbon,
ja du kan t.o.m hekle noen snaisne gulvmatter! 😀

 

 

 

 

 

Kjøper du noen poser med ULL KULER kan du faktisk lage…

 

 

 

 

 

…det kuleste Juletreet verden har sett! *ler* Eller, kanskje noe mer fornuftig som….Gryteunderlag?
Vel, det bestemmer du jo helt selv 😀

 

 

 

 

 

Utvalget hos Rito Hobby vil liksom ingen ende ta og dette er noe av det nyeste tilskuddet på Hobbyrommet mitt: MALING! Har så vidt prøvde akkurat denne PLUS Color og det skuffet ikkje 🙂

Det er bare å velge akkurat den malingen du vil ha for utvalget er stort!

 

 

 

 

 

Hvis du virkelig, ja da mener eg VIRKELIG kose deg en kwell….Ja da får du i hus noen pakker (mange!) med CERNIT! Inviter gjerne med deg noen unger og kos dere sammen 😀

 

Da kan dere f.eks lage kule ringer til hele slekta til  jul, eller andre morsomme figurer.
Hva med kjøleskapsmagneter? Mange muligheter her altså 🙂

 

 

 

 

Det BESTE har eg spart til slutt: H A M A  P E R L E R

Du som har følgt meg ei stund har jo sett at på det området har eg gått helt bananas og eg kan virkelig med hele mitt hjerte anbefale det! Snakk om å få ro i sjela når du sitter å perler. Når du i samme slenge er innom å rasker med deg noen poser så BØR du ta en titt på alle De flotte Perlebøkene, og da kanskje spesielt  PERLE JUL siden det snart er jul ♥ Ja for skal du ha litt (mye?) perlerier til jul bør du snart starte! Bare et godt råd!

 

 

 

 

 

Eg god måte å oppbevare perlene på er i slike ArtBinSkuffesystem,
enkelt om du f.eks sitter på kjøkkenbordet eller noe 😀

 

 

 

 

Det aller siste tilskuddet til min Hobbysamling er Diamond Painting ♥  Det var faktisk noe eg i utgangspunktet var veldig skeptisk til, men akk sååå kjekt det var!! De har et eldorado av figurer og motiver,
det er bare å kaste seg rundt!

 

 

Da gjenstår det bare å si:

 

 

 

Ok, nå har du forhåpentligvis fått mange ideér og ny iver til å bare kaste deg rundt og gjøre deg klar for mye Høst KOS! Hadde det ikkje vært helt nydelig å bare klikket seg inn hos Rito Hobby å shoppe akkurat det du vil ha? Ikkje sant! Vel, den muligheten kan du faktisk nå få!

 

Eg sitter nemligen her med 2 flotte Gavekort á 500 kr, dvs det blir 2 vinnere ♥ Gavekortene sender eg til vinnerene med en gang trekningen er over, sender pr mail så du kan shoppen med en gang! Gøy, ikkje sant?? Vel, noe vil eg jo at du skal gjøre for å delta MoHaaa (<—Skummel latter!) Tenker sånn at eg vil ha svar på KUN 2 spørsmål (Svarene finner du selvfølgelig inne hos RITO HOBBY)

 

Spørsmål Nr 1:
Rito Hobby har et kjempestort varesortiment,
men hvor mange forskjellige varenummer har de??

 

Spørsmål Nr 2:
Rito Hobby har mottatt mange flotte priser,
men i hvilket år vant de den gjeveste i bransjen, “Guldprisen”?

 

 

Svarene dine kan du skriver under her i kommentarfeltet. Kommentarer på Facebook vil ikkje blitt tatt med. Vet at mange reagerer på dette, men når eg poster på mange diverse grupper blir det ganske uoverkommelig for meg
å få med alle. Dessuten blir det mye ryddigere når eg bruker Random.org til trekningen for da er det nummeret på kommentaren her på bloggen som trekkes ut 😀

 

Tenker eg skal la denne Give Awayen gå 1 uke,
så delta gjerne mer enn en gang 🙂

Trekningen blir da
FREDAG 20. AUGUST

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

92 kommentarer
      1. Det hadde vært flott å vinne. 😄 bestiller litt forskjellig der i løpet av ett år. (Gleden/ulempen med mye kreativitet😂)
        1) over 25000 forskjellige
        2) 2019

    1. For en fantastisk giveaway😍🤩👏 Det hadde virkelig vært noe å vinne for en som sitter med sitt første design på strikkepinnene 🙊 (meg) 🙊

      De har over 25000 forskjellige varenummer 🤗
      Og vant Guldprisen i 2019 🤗

      Ellers kommer det jo hele tiden nye fantastisk ideer fra deg, og det er virkelig en fryd å følge med på alt du gjør😍 Digger det nye hobbyrommet ditt🤩
      Ønsker deg en fin dag og en flott helg med masse kreativitet❤️

    2. Så kjekt 😊 Ser dei har fått fleire priser,men den gjeveste er Guldprisen i 2019. Leita litt etter neste svar…, men fann det er 25000 ulike varenr i butikken 👏🏻 Og du har igjen frista med masse gode ideer, venter ett par dager før eg bestiller litt… Eller kanskje eg like godt legg inn bestillinga idag, dei kan jo verta tomme 😁

    3. Har blitt kjent med Rito pga av Hama perlene.
      Barnebarna synes det er stas.
      Over 25000 varenr har de, og Guldprisen vant de i 2019.

    4. Det hadde vært kjempegøy å vinne denne konkurransen 🙂
      Guldprisen vant de i 2019, de skriver at de har over 25000 ulike varer, jeg har ikke klart å finne det nøyaktige antallet, så jeg håper “over 25000” er deg riktige svaret!

    5. Hei, Rito har over 25000 ulike varer og vant gullprisen i 2019. Hadde vært utrolig kjekt å vinne, Rito er jo en godtebutikk for kreative sjeler 🥰🥰🥰

    6. Rito hobby vant Guldprisen i 2019, og de har over 25000 varenummer. 😃 Så kjekk giveaway! 😃

    7. Denne må jeg jo bare bli med på!
      Etter å ha leitet lenge på sidene har jeg fortsatt ikke klart å finne det derre “over 25 000” noen steder, så da må jeg bare prøve meg uansett 😉

      Ved å se på produsenter og antall varer hver enkelt har…og summert 😉 så kom jeg frem til:

      1: 27 264 produkter (regner med det da er like mange varenummer)
      2: Guldprisen ble de tildelt i 2019.

    8. De har virkelig nesten alt!
      Over 25000 varenummer.
      Og prisen vant de i 2019 😇

    9. Brito har 25000 forskjellige varer. Dei vant og Guldprisen i 2019.
      Vil takke for en fin blogg 😀

    10. Heia …

      De har over 25.000 produkter, og Guldprisen vant de i 2019. Det jeg har handlet hos Rita har jeg vært fornøyd med.

      Regne med du lage deg en god helg 😊 her er ferien slutt og hverdagen begynner på mandag.

    11. Herlig og moro å kunne utfordre seg påmer enn en måte kreativt! Takk for inspirasjon!

      1. Rito sier at de har over 25000 forskjellige artikler og at det stadig kommer flere, men eksakt antall finner jeg ikke ut av.

      2. 2019 – 1. plass Bedste BtC-virksomhed med online omsætning under 50 mio

    12. Rito har over 25.000 varenummer, og vant i 2019 gullprisen🎉

      Tusen takk for super giveaway💕

    13. De har over 25000 ulike varer og fikk Guldprisen i 2019.

      Ønsker deg en god helg. 😊

    14. For en flott giveaway ❤️. Svar på spørsmålene: Nr 1, det er over 25000 varenummer. Nr 2, Guldprisen fikk de i 2019.

    15. Mer enn 25000 varenummer og de vant gullprisen i 2019. For en premie du stiller med tenk å kunne velge seg ut hva en ønsker seg selv🤩. Ha en fin fin helg

    16. Så gøy!😊
      De har mer enn 25 000 varenummer
      Rito mottok Guldprisen i 2019

    17. 1. De har over 25 000 varenumre
      2. De vant Guldprisen i 2019

      Nå er det bare å krysse alt man har for her er d masse fint å vinne 🤩

    18. Dette er alltid gøy og råspennende. Rito hobby har jo så utrolig mye fint.
      De har over 25000 varenummer og fikk gullprisen i 2019.
      Det er mye utvalg det!
      Krysser fingre og tær.

    19. Fler än 25 000 olika varor och därmed varunummer har Rito. Och de vann priset år 2019! 😊

      Hoppas innerligt att även jag som bor i Sverige har chans att vinna. Stort behov av lite nya pärlor och pysselmaterial till barnet. ❤️

      Allt gott

    20. Det var en fin premie må jeg si. 😊

      De vant guldprisen i 2019😊
      Og har over 25 000 varer i sitt sortiment 😊

    21. 1: De har mer enn 25000 varenummer i sortimentet sitt.
      2: Guldprisen vant de i 2019.
      💫👏🏼🧶

    22. Heisan!

      Rito har mer en 25000 varenr.( det er myyye det!😅
      Prisen vant de som fortjent i 2019!👍

    23. Hej
      Det er en vældig flot præmie.
      Rito har mere end 25000 varenumre og de vandt i 2019.
      ps. Tillykke med det lækre hobbyrum.

    24. Hei,
      Så hyggelig med give alway🙂
      Rito Hobby har mer enn 25.000 varenummer, og de vant guldprisen i 2019.

    25. Hei😁
      Gratulerer med det flotte hobbyrommet🤩 så kjekt å følge bloggen din og se alt det fine du lager, får mye gode tips og ideer🥰
      Kjempekjekt med give-away😍

      1. mer enn 25 000
      2. 2019

    26. 1. Det var umulig for meg å finne eksakt antall varenummer, men fant i alle fall at det er over 25.000

      2. De vant Guldprisen i 2019

    27. Jeg oppdaget Rito, da jeg kjøpte strikkeringer/strikkeliser. Anbefales til barna! De har over 25 000 varenummer og i 2019 vant de prisen.

    28. De har mer enn 25.000 varenumre og prisen vant de i 2019.

      Rito hobby har jeg enda bare brukt til garn og blokkeutstyr, men vurderer seriøst å bestille perler derfra.

      Ha en fin helg!

    29. De har mer enn 25000 varenummer.
      Prisen vant de i 2019.
      Wow du er bare god og snill og for en fantastisk flott giwaway.
      God helg.

    30. Rito hobby har mer enn 25000 varenummer, og de vant Guldprisen i 2019.
      Jeg har handlet av dem et par ganger etter å ha blitt oppmerksom på dem via bloggen din, og jeg skal glatt greie å svi av et gavekort der 😃

    31. Snilt av deg å dele gavekortene med oss 🤗
      De fikk Guldprisen i 2019 og de har mer en 25000 varenummer.

    32. Så kul giveaway! 🙂 Handler mye hos Rito; for det meste garn og strikke-/hekletilbehør. Må si jeg ble litt fristet til å prøve Diamond Painting jeg også, så tror jammen jeg skal “spandere” på meg en slik hvis jeg skulle være så heldig å vinne 😀

      Svarene er:
      1) Mer enn 25.000
      2) I 2019

    33. Det er alltid spennende å følge med på alle dine prosjekter. For en kreativitet 🙂

      Spørsmål 1 er at Rito hobby har 25000 varenummer,
      spørsmål 2 er at de vant gullprisen i 2019
      Ønsker deg en god høst videre.

    34. 1. Dr har mer enn 25000 varenr. Mye å velge mellom😀
      2. de vant Guldprisen i 2019

      Spennende butikk, har aldri handlet der, men det kan jeg kanskje tenke meg å gjøre nå.

    35. Rito er en fristende butikk. Vil ikke være et problem å bruke opp pengene der nei 🙂

      Svar 1: Det er over 25000 varenummer i beholdningen sin
      Svar 2: De vant Guldprisen i 2019

    36. Jeg har virkelig stor behov for nye hobbyting 😂😂 Da MÅ jeg jo bare prøve meg her og 😇
      1. er over 250.000
      2. det var 2019

    37. Fabelaktig give away! 🙂
      1. Mer enn 25 000 varenummer.
      2. De vant Gullprisen i 2019.
      Nå krysses det fingre her.Har ønskeliste der inne….. 🙂

    38. For en super giveaway 🤩. Morsomt å se /følge med på hobbyromet og alt som kreeres der!
      1. Rito har over 25.000 varenummer
      2. De vant Gullprisen i 2019.

      Ønsker deg en frisk, god og kreativ høst❣️

    39. Ååå tenk å kunne fråtse på Rito hobby sine sider😁🤞🏽
      Utrolige over nr 1. 25000 varenummer
      Og nr 2. Gullprisen i 2019, velfortjent 🎉
      Fine kvelden t deg

    40. Mer enn 25000 varenummer og Guldprisen vant de i 2019.
      Farlig mye spennende varer, og du frister meg jo veldig med alt det fine du viser oss.

    41. For nokre flotte premier , utruleg mykje å velge i. Tenk over 25000 varer😍 og Guldprisen vann dei i 2019

    42. Hadde vært perfekt til julegave strikken🤣😁
      De vant guldprisen i 2019.

      De har over 25 000 varer i sitt sortiment 😊

Siste innlegg