“Hun er nok en sånn turgåer”

 

Åååå ja, det ble en tur på meg i dag! Amira overrasket med besøk i dag, ikkje så lenge etter at eg sto opp siden hun hadde vært innom jobben 🙂 Koselig! Hun skulle videre i 12 tiden så da ble eg med henne på litt handel først og eg fikk også ordnet litt siden det er stengt på mandag, og såååå fór eg ut til Hellestø 🙂
P-Plassen var ikkje full, men det var en del folk som var der for å bade. På vei ned til stranda er det et lite stykke med sånn sandsti, gikk sammen med flere familier som hadde en gjeng med ungen, flytemadrasser, bag`r etc. Hørte en av disse unge guttene sier: “Mamma se, hu går med vintersko i dag!” Han hørtes lettere sjokkert ut, å ja, var nok meg han snakket om…hehe…Alle andre gikk barføtt, noe eg også gjør om eg skal der for å bade. Moren svarer gutten sin: “Hu e sikkert en sånn turgåer”. Ja for tenk, det er eg blitt: En turgåer 🙂 Meeen…det går treeegt med denne turgåeren syns eg…Når det går sååå tregt tar jo turen mye lengre tid
og eg blir sliten i ryggen…Litt rart, men eg kjenner at holdningen min har endret seg etter de ribbeinsbrudda
og der med blir det nok en annen type belastningen på den andre delen av ryggen…på en måte,
MEN…eg får ikkje mer vondt i ribbeina, det er bare vondt for hvert steg eg tar…

Uansett, er godt fornøyd med denne uka, det har jo faktisk blitt 4 turer! Forrige søndag gikk eg samme tur som i dag med Ine, på tirsdag var eg i Aboretet med søs og torsdag var det tur på Byhaugen og så i dag –
Må jo si meg fornøyd med det så får farten komme tilbake når den kan.

Været i dag er helt upåklagelig! Speilblankt hav, mange som badet, sola stekte og det var kun en veldig svak bris – Nydelig! Svettet godt, men ikkje fordi eg gikk, det var ene alene pga sol og varme 🙂

 

 

 

 

 

ENDELIG! Kalvene har endelig kommet seg ut! Så søte og så selskapssyke!
De følgte meg frem og tilbake langs gjerdet, å ja eg skravlet med de vettu! *forelsket*

 

 

 

Tydelig tegn på at noen gikk tur her i går også 🙂

 

 

 

 

Helt grei tur, men som du ser så går det treeegt! Ok, skal ikkje klage, eg har jo faktisk vært på tur! JuHuuu
Nå har eg hatt meg en dusj og fått bort alt sanden og eg er klar for middag! Der etter blir det strikking!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    1. Herlig 🤗
      Rakk å gå en tur i dag æ også før det ble vind, og senere regn. Gjør ikke noe det, naturen og bøndene trenger virkelig at det kommer regn. 👍🤗
      Ha ei fortsatt fin pinsehelg 🥰

Siste innlegg