Kommer lengre med litt stahet!

 

JuHuuuu HE K K A N ! Det var ubeskrivelig njuuudelig å være ute på tur – Igjen! Altså, dag 20 etter å ha knekt 3 ribbein i ryggen kunne eg gå tur igjen! En rooolig tur i relativt flatt terreng, det gikk fint! Det er med en gang eg må løfte beina for å f.eks komme meg oppover at det kjennes mer, så nå i starten får det holde med flate turer. Planen var å gå til endes på stranda, snu og gå tilbake….Men når me kom til enden kjente eg at dette blir latterlig lite…+ at me hadde jo ikkje fått oppdatert oss på den andre sitt nytt den siste måneden! hehe Så da gikk me videre, i det partiet mellom Hellestø- og Selestrand er det mer ulendt og mye stein + litt opp/ned og det var det eg ville unngå, men me prøvde. Ja det gjorde vondt å gå, hver gang den ene foten traff bakken kjente eg det i ryggen, men det gjør eg også når eg går hjemme i stua. Nå vet eg at å gå tur er bra for vond rygg, men når det er brudd vil nødvendigvis ikkje ryggen bli bedre av å gå. Uansett, så lenge det ikkje gjorde mer vondt enn “normalt” å gå tenkte eg det kunne umulig være farlig, satser på det!
Ble i allefalll ikkje verre etter turen, hele meg hadde godt av denne turen 🙂

 

 

 

 

 

Når me går denne turen til vanlig er den ca 1 km lengre fordi me går forbi Sele Havn og nesten bort til Figgjoelva, da blir det ca 8,5 km og me går da også ca 25 min raskere enn det me gjorde i dag hehe
Så ja, tempoet er ikkje helt tilbake, men det kommer etter hvert 🙂

 

 

 

 

Laget meg herlig mat da eg kom hjem, 3 knekkebrød med røkt laks og avokado + masse deilige grønnsaker 🙂 Senere blir det muligens litt søtpotetfries til middag, får se hva eg gidder 🙂 Nå eg er ganske søvnig,
ble mye frisk sjøluft + eg kjenner at sola har tatt meg både her og der! Blir ikkje noe kwiling, får heller komme meg i seng tidlig! Mulig det kan hjelpe med litt is!!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg