HUSKER DU DENNE? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Espace Tricot

 

Denne har ligget å vaket i toppen på av ei av alle ToDo-Listene eg har siden den ble publisert for snart 2 år siden. Eg mener tanken min da var å strikke den i Supersoft fra Holst for det er en genser som egner seg for å være lett 🙂 Ja en sånn kort og snerten ullgenser til sommeren, alt man strikker for sommerbruker trenger ikkje være bomull 🙂 Oppskriften strekker seg over 7 størrelser med rause mål så om du velger et tynnere garn
skulle nok ikkje det bli det største problemet.

 

 

Designet av Espace Tricot

 

Liker stilen, en litt sånn casual genser som er det lett og luftig kan fort blir en del av flere lag 🙂 Absolutt en genser eg trenger for å si det sånn…Tiden med store tjukke gensere er nok over for min del *ler*

 

MISSONI ACCOMPLISHED
Bildene over
Fra 100 cm til 165 cm i overvidde
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Sitter i grunnen å vurderer på Ooom eg kanskje kan strikket den i Dette Deilige Garnet?? Det er jo en del tynnere enn orginalgarnet som er brukt, men på den andre siden er det så stort sprang på størrelsene i oppskriften som sagt så det kan jo gå fint 🙂 Har hatt dette garnet på modning inne på Garnrommet siden før jul. Selv om eg er godt i kan med den lange jakken til PetiteKnit kan eg jo tillate meg en aldri så liten prøvelapp i dette garnet….
Mulig det er litt farlig, men men….det får så være!

Sitter å vurderer å ta helgehandelen i dag, skal til legen i morgen og da blir det så mye om handelen også skal utføres da…Sukk…Har også lovet å plante litt Påskekos på trappa til mor mi, og det bør jo gjøres nå før helga tenkte eg. Ellers har eg jo masse perler som skal legges, tok et kjapt regnestykke i går…Løven eg holder på med ender på ca 20K perler, og ja…perlene legges på enkeltvis så man skal syns det er kos og kjekt å perle. Jammen godt eg elsker å sitte og perle da 🙂 Kanskje du ikkje har tenkt på det, men 1 perlebrett rommer 841 perler
og når du så setter sammen 24 brett…Ikkje sant! *ler*

 

 

LAG DEG EN GOD DAG,
evn TA HELG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg